اجتماعی و فرهنگی

دیزین به شمشک مسدود شد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین سرهنگ نادر رحمانی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: در حال حاضر برابر گزارش‌های دریافتی در اکثر محورهای دو استان آذربایجان غربی و اردیبل بارش برف گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در محورهای "تبریز-زنجان" در استان آذربایجان شرقی و "اسالم – خلخال" در استان گیلان نیز بارش برف گزارش شده است، گفت: همچنین گزارش‌های دریافتی حاکی از این است که  در اکثر محورهای دو استان آذربایجان شرقی و گیلان و همچنین غرب استان مازندران شاهد بارش باران هستیم.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور نیز اظهار کرد: در حال حاضر مشکل ترافیکی در جاده‌های کشور وجود ندارد و تردد به آرامی در جریان است.

رحمانی همچنین از انسداد محور دیزین به شمشک خبر داد و گفت: این محور به دلیل بارش برف و همچنین عدم وجود ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود است و تردد از مسیرهای موازی و جایگزین انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه رانندگان باید در فصل سرد، تجهیزات زمستانی همچون زنجیر چرخ و … را به همراه داشته باشند، اظهارکرد: ماموران پلیس راه از تردد خودروهای فاقد زنجیرچرخ در جاده‌های کشور جلوگیری می‌کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا