استان

در مرز مهران ویزا صادر می شود؟

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان این‌که تردد زائران اربعین روزبه‌روز از مرز مهران بیشتر می‌شود، افزود: ۹۶ گیت برای کنترل مدارک و خروج زائران از مرز مهران مهیا شده و این گیت‌ها به‌تناسب جمعیت، فعال می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به این‌که در دهه اول محرم امسال از خروج تعداد کسانی که فاقد گذرنامه، ویزا و مدارک معتبر برای عبور از مرز بوده‌اند، جلوگیری شده است، خاطرنشان کرد: خروج زائران از مرز صرفاً با گذرنامه و ویزای معتبر صورت می‌گیرد و از خروج افراد فاقد مدارک و مستندات قانونی، قطعاً جلوگیری می‌شود.

یاری ادامه داد: افراد باید از به همراه داشتن گذرنامه و ویزای دیگران برای خروج از مرز جداً خودداری کنند چرا که صاحبان این مدارک باید شخصاً حضور داشته باشند و با مدارک و مستندات دیگران نمی‌توان از مرز خارج شد.

وی با اشاره به این‌که در صورت مشاهده گذرنامه و ویزای افراد غایب، اصل مدارک آنان ضبط و از خروج فرد یا افراد حامل این مدارک از مرز نیز جلوگیری می‌شود و متخلف یا متخلفان تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت، تصریح کرد: در پایانه مرزی مهران هیچ‌گونه اقدامی در خصوص صدور ویزا و گذرنامه صورت نمی‌گیرد و زائران باید از مبادی مربوطه و اعلام‌شده، گذرنامه و روادید معتبر خود را اخذ کنند و سپس روانه این مرز بین‌المللی شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا