شورای شهر

پیرهادی:موضوع سلامت را سیاسی نکنید

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین محسن پیرهادی در سیصدمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکرات پیش از دستور در پاسخ به اظهارات رحمت‌الله حافظی عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص خیریه امام رضا(ع) اظهار داشت: در یادداشتی که اخیراً بنده درباره این خیریه نوشتم، عنوان کردم که با موضوع سلامت، سیاسی برخورد نکنید. 

وی افزود: برای بیمارستان پیشگیری از سرطان نیز که توسط دختر هاشمی رفسنجانی اداره می‌شود، شورای شهر تهران کمک‌هایی را لحاظ کرده و شورای شهر تصویب کرده است که برای خیریه امام رضا(ع) نیز که ساخت بیمارستان مغز و اعصاب توسط پرفسور سمیعی در حال انجام است، کمک‌هایی را بپردازد که هر دوی این بیمارستان‌ها نیاز شهر است.

وی گفت: بنده از لحاظ سیاسی با دختر آقای هاشمی رفسنجانی اختلاف دارم، ولی برای ساخت بیمارستان و کمک به شهر علی‌رغم مخالفتم، رأی مثبت دادم. 

وی خطاب به پیرهادی گفت: در چند وقت اخیر، چوب لای چرخ پروژه‌های خوب شهر گذاشته‌اید و ما نیز در برخورد با فساد مصرّ هستیم و قطعاً برخورد می‌کنیم و اگر به پروژه‌ها اتهام بزنید، نباید هیچ پروژه‌ای در سطح شهر ساخته شود. 

پیرهادی به تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی در سال ۹۰ـ۸۹ از سازمان تأمین اجتماعی که مدیریت آن در آن مقطع با حافظی بود، اشاره کرد و گفت: در آن زمان، هیأت مدیره شرکت‌های زیرمجموعه تأمین اجتماعی از جمله هلدینگ سیمان چندین بار تغییر یافتند و بعضی از مدیران بیش از ۳۰ میلیون تومان حقوق می‌گرفتند و در آن زمان مسئولیت آن سازمان با شما بود، بنابراین کارنامه مدیریتی‌تان قابل نقد است، ولی اجازه بدهید در کشور کارها انجام شود. 

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری و شهردار تهران از نظر دوست و دشمن در حال خدمت است و نباید آن را تخریب کنیم. 

پیرهادی در تذکری دیگر افزود: اقدامات لازم نسبت به برف‌روبی در سطح شهر تهران پیش‌بینی شود و بیش از نیاز، هزینه‌ای در این خصوص تحمیل نشود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا