ورزشی

کشتی گیری که از حق نادیده اش سخن گفت

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین علیاری گفت: هر چند که شکست سنگینی مقابل قاسمی خوردم، اما این شکست برای یک شروع خوب لازم بود و مطمئناً انگیزه من را برای ادامه کار و کسب موفقیت‌های بزرگ بیشتر خواهد کرد.

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی درباره علت حضور در رقابت‌های سنگین وزن لیگ برتر کشتی با وجود تجربه ناموفقی که از این  اقدام در مسابقات جهانی ۲۰۱۵ لاس وگاس داشته است، گفت‌: فقط برای این که از شرایط مسابقه به دور نباشم حاضر شدم در سنگین وزن رقابت‌های لیگ کشتی بگیرم. البته جا دارد از احمدپور، مدیرعامل تیم ستاره صنعت ایذه تشکر کنم که در سنگین وزن از من استفاده  کرد. من سه کشتی خود را در لیگ با پیروزی پشت سر گذاشتم، اما قاسمی منجزی کشتی‌گیر بدی نیست و از با تجربه‌ها محسوب می‌شود که باعث شد نتوانم او را شکست دهم.

علیاری در پاسخ به این سوال که آیا قصد دارد در ادامه نیز در وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشتی بگیرد یا خیر؟ خاطر نشان کرد: به هیچ  وجه چنین قصدی ندارم و در همان وزن اصلی خودم که ۹۸  کیلوگرم است کشتی خواهم گرفت.

فرنگی کار وزن ۹۸  کیلوگرم ایران درباره اهداف خود و این که به او فرصت داده نشد تا در رقابت‌های انتخابی  المپیک ریو حاضر شود، گفت‌: هدف من طلای  المپیک ۲۰۲۰ است، متاسفانه یکسری شرایط باعث شد که در  المپیک ریو نتوانم حاضر شوم و به حقم برسم. همه مردم هم دیدند چطور حقم نادیده گرفته شد. تا آخر عمر افسوس المپیک ریو را می خورم، اما قول می‌دهم که حقم را به زودی در مسابقات جهانی و المپیک بگیرم و تمام تلاش و فکر و ذهنم را معطوف به  المپیک بعدی کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا