شورای شهر

شاید تقدیر این باشد که از شورا بروم/میراث فرهنگی با روحیات من سازگارتر است

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین ولی الله شجاع پوریان در گفت و گو با خبرنگار شوراآنلاین ضمن تایید این خبر گفت:برخی از نمایندگان مجلس و برخی از افراد نزدیک به کابینه در این خصوص صحبت هایی را با من داشتند و در جریان رایزنی هایی که در این خصوص با دولت انجام داده اند، قرار گرفته ام. ضمن اینکه چند نفر از اعضای هیات دولت هم با من تماس داشتند و در این خصوص صحبت هایی را انجام دادیم.  البته هنوز هیچ چیز مشخص و قطعی نیست و باید ببینم که چه اتفاقی خواهد افتاد.

 

عضو شورای شهر در خصوص اینکه اگر این صحبت ها جدی شود و شما را به عنوان ریاست میراث فرهنگی معرفی کنند آیا از شورا استعفا می دهید یا خیر گفت:گفتم که هنوز هیچ چیزی مشخص نیست همه این مسائل زمانی جدی تر می شود که آقای سلطانی فر بتواند به عنوان وزیر رای بیاورد. اگر ایشان به عنوان وزیر رای بیاورد من هم بدم نمی آید تا یک خدمت در سطح کشور داشته باشم و بتوانم این خدمت را در سازمان میراث فرهنگی داشته باشم. چرا که میراث فرهنگی ما جز ۱۰ کشور اول دنیا است و در همین زمینه  خیلی خدمات می توان انجام داد تا کشور ایران را به تمامی دنیا شناساند. آقای حجت که یک زمانی در شورا بودند و سپس به سازمان میراث فرهنگی رفتند و شاید تقدیر من هم این باشد که از شورا به سازمان میراث فرهنگی بروم.

 

شجاع پوریان در خصوص اینکه آیا از شورا خسته شده است یا خیر گفت:نه واقعا چنین چیزی نیست اما چون من جنب و جوش زیادی دارم دوست دارم جایی باشم که تحرکاتش زیاد باشد.به همین دلیل است که اگر این صحبت ها زمانی جدی تر شود سازمان میراث فرهنگی را انتخاب می کنم که با روحیات من سازگارتر است.

 

عضو شورای شهر در خصوص اینکه با این انتخاب معلوم می شود که شما رابطه نزدیکی با دولت دارید گفت:خب بالاخره چون سلیقه فکری من به دولت نزدیک است و از طرفی هم چون در انتخابات از آقای روحانی حمایت کردیم فکر می کنم به این دلیل باشد که یکی از گزینه های ریاست میراث فرهنگی من باشم و این نزدیکی به دولت هم از این جا نشات می گیرد نه چیز دیگری.

 

شجاع پوریان در خصوص اینکه آیا خود حسن روحانی به عنوان رییس جمهور با شما صحبتی داشته است یا خیر گفت:نه هنوز خود آقای رییس جمهور هیچ صحبتی را با من نداشته است و همانطور که گفتم بعضی از اعضای هیات دولت با من تماس داشته اند و در این رابطه صحبت کرده ایم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا