شورای شهر

تهمت ها ادامه دارد/از شان آزادگی خانم آباد دفاع کردم و اسم شخصی را نبردم

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین ابوالفضل قناعتی در گفت و گو با خبرنگار شوراآنلاین گفت:متاسفانه حاشیه سازی و اتهام زدن به اعضای شورای شهر همچنان ادامه دارد. بنده در جلسه علنی شورای شهر تهران و در حمایت از خانم آباد و در پاسخ به اتهامات بی پایه و اساسی که زده شده بود به جایگاه ارزشمند آزادگان عزیز اشاره کردم و بدون اینکه نامی از شخصی برده باشم این سوال را مطرح کردم که آیا کسانی که به این راحتی به یک آزاده که چندین سال در زندان های رژیم بعثی عراق بوده حاضر می شود یک هفته خواهرش در بند اسارت رژیم بعث و یا داعشی های امروزی باشد؟ سوال بنده از این جهت بود که نباید فراموش کنیم که خانم آباد به عنوان یک آزاده چه سختی هایی را متحمل شده اند و نباید براحتی با آبروی همچین اسطوره ای بازی شود اما متاسفانه صحبت های من را طوری دیگری منتشر کردند تا به مقصودشان برسند.

 

قناعتی افزود:در حالیکه فایل صوتی صحبت های بنده در جلسه علنی موجود است، برخی ها با جریان سازی و به راه انداختن حواشی سریالی سعی در تخریب اعضای شورای شهر دارند و همچنان به اهداف پشت پرده خودشان دست اندازی می کنند. در حالیکه بازهم تاکید می کنم که هدف بنده از این صحبت ها فقط و فقط دفاع از جایگاه ارزشمند و رفیع آزاده ای چون خانم آباد بود که متاسفانه تهمت های ناروایی را به ایشان وارد کرده بودند.

 

عضو هیات رئیسه شورای شهر در پایان خاطرنشان کرد:مطمئنم که این موضوع هم آخرین حاشیه و تهمت ناروا به اعضای شورا نخواهد بود و تهمت زنندگان قطعا از تمام توان و ابزار خودشان برای سیاه نمایی و لکه دار کردن شورا استفاده خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا