اجتماعی و فرهنگی

آخرین مهلت نام‌نویسی آزمون استخدامی آموزش و پرورش

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  ثبت‌نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای جذب ۱۰ هزار نفر در این وزارتخانه از ۱۸ مهر ماه آغاز شد و امروز ۲۴ مهر ماه پایان می‌یابد و تا این لحظه از سوی سازمان سنجش، تمدید مهلتی اعلام نشده است. 

* شرایط اختصاصی استخدام

داوطلبان علاوه بر شرایط عمومی باید شرایط اختصاصی استخدام را داشته باشند.

۱-  داشتن سن حداکثر ۲۵ سال برای داوطلبان دارای مدرک تحصیلی فوق‌دیپلم، حداکثر ۳۰ سال برای داوطلبان دارای مدرک تحصیلی لیسانس و حداکثر ۳۵ سال برای داوطلبان دارای مدرک تحصیلی فوق‌لیسانس. 

۲- دارا بودن مدرک تحصیلی دانشگاهی در رشته‌های تحصیلی مرتبط با شغل اعلام شده در آگهی استخدامی.

۳- آن دسته از داوطلبان فوق‌لیسانس مجاز به شرکت در آزمون هستند که رشته تحصیلی فوق‌لیسانس آنان مطابق با لیسانس یا یکی از گرایش‌های لیسانس آنان باشد.

۴- متقاضیان شرکت در مشاغل هنرآموز (استادکاری) باید دارای مدرک تحصیلی فوق‌دیپلم پیوسته بوده یا در صورت دارا بودن فوق‌دیپلم ناپیوسته، مدرک تحصیلی دیپلم هنرستان داشته باشند.

۵- برخورداری از حسن شهرت و عامل بودن به اخلاق و شئونات معلمی بر اساس شرایط احراز شغل در طرح طبقه‌بندی مشاغل معلمان.

۶- گذراندن دوره یک ساله مهارت‌آموزی و موفقیت در آزمون جامع بر اساس ضوابط مربوط.

۷- تغییر منطقه محل خدمت بعد از قبولی و قبل از استخدام و اشتغال به کار تحت هر شرایطی (تأهل، تجرد، تکفل و …) ممنوع بوده و بعد از اشتغال به کار نیز تابع ضوابط و مقررات نقل و انتقال فرهنگیان است.

۸- دارندگان سهمیه استخدامی نیز باید در زمان مقرر ثبت‌نام و در آزمون شرکت کنند. سهمیه استخدامی (۲۵ درصد ایثارگران، ۵ درصد رزمندگان و ۳ درصد معلولین) وفق ضوابط و مقررات مربوط در مقایسه با سایر داوطلبان سهمیه مربوط در شغل محل مورد تقاضا اعمال خواهد شد.

۹- پذیرفته‌شدگان آزمون نهایی آزمون استخدامی مکلفند تعهد کتبی مبنی بر ۱۰ سال خدمت (به شرایط تمدید استخدام) در محل جغرافیای مورد تقاضا به آموزش و پرورش بسپارند، (استخدام و اشتغال آنان منوط به سپردن تعهد محضری خواهد بود).

تذکر مهم: فارغ‌التحصیلان مراکز تربیت معلم (سابق)، دانشگاه فرهنگیان و فارغ‌التحصیلان متعهد خدمت دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، حق ثبت‌نام در آزمون استخدامی را ندارند.

ثبت‌نام به صورت اینترنتی است و متقاضیان واجد شرایط باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و پس از پرداخت مبلغ ۲۹۰ هزار ریال به صورت الکترونیکی و با کارت‌های بانکی متصل به شبکه شتاب، نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام و ارائه اطلاعات مورد نیاز اقدام کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا