اجتماعی و فرهنگی

در پرونده «تحقیق و تفحص از بنیاد شهید» اعمال نفوذ نکنید!

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین امیر خجسته درباره آخرین وضعیت پرونده تحقیق و تفحص از بخش‌های اقتصادی بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: پرونده تکمیل شده و گزارش آن در حال حاضر در مراجع قضایی تحت بررسی است؛ افرادی نیز طی مدت اخیر دستگیر شده‌اند.

وی تأکید کرد: از همه دست‌اندرکاران و افراد ذی نفوذ می‌خواهیم که در روند این پرونده دخالت نکنند و بگذارند دستگاههای نظارتی و قضایی کار خودشان را انجام دهند.

رئیس هیئت تحقیق و تفحص مجلس از بنیاد شهید تصریح کرد: اگر بخواهند اعمال نفوذ و دخالت کنند، ما هم در مجلس عکس‌العمل شدید نشان خواهیم داد.

خجسته خاطرنشان کرد: مجلس از ابتدا با احساس مسئولیت نسبت به حفظ حرمت بنیاد شهید و امور ایثارگران وارد پیگیری تحقیق و تفحص از زیرمجموعه‌های اقتصادی بنیاد شد و تا آخر نیز پیگیر تعیین تکلیف این پرونده خواهد بود.

 خجسته سوم شهریورماه امسال در نشست خبری با رسانه‌ها جزئیاتی از پرونده تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران را تشریح کرد و گفت: منظور ما از تخلفات صورت گرفته در بنیاد شهید، مربوط به کارکنان این نهاد و کسانی که به ایثارگران خدمت می‌کنند نیست؛ هدف ما سیستم های اقتصادی بنیاد از قبیل بانک دی و موسسه کوثر بوده است.

وی در این نشست بیان کرد که در رابطه با این پرونده ۵۰ تا ۷۰ نفر شبکه فساد را تشکیل می‌دهند که تعدادی دستگیر شده اند و همه آنها تعیین تکلیف خواهند شد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا