اجتماعی و فرهنگی

عکاسی با موضوع آموزش‌های شهروندی در مترو

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  محمد بنی حسن سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: مسابقات عکاسی مترو هر ماه با یک موضوع مشخص برگزار می شود که رعایت حریم خط زرد مترو موضوع مسابقه مهر ماه است و علاقمندان تا پایان این ماه می توانند عکس‌ها خود را به شناسه تلگرام @farhangimetro۲ ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه هر شرکت کننده می تواند تنها یک عکس برای مسابقه بفرستد و در حاشیه عکس نام و نام خانوادگی، کد ملی و شماره تماس را ذکر کند افزود: عکس ها باید حداقل با اندازه ۸ مگاپیکسل (۲۴۴۸*۳۲۶۴) گرفته شده باشند و مفهوم موضوعات اعلام شده در هر ماه نیز در آن رعایت شود.

سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تصریح کرد: داوری آثار در دو مرحله انجام می شود؛ در مرحله اول توسط هیئت داوران (اساتید حوزه عکاسی) و در مرحله بعدی داوری براساس بیشترین میزان دیده شدن عکس از کانال معاونت فرهنگی و اجتماعی طی زمان مشخص انجام می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تصاویر برگزیده در مرحله اول به صورت نمایشگاه در ایستگاه های منتخب به صورت گالری برای بازدید مسافران به نمایش در می آیند و به آثار برگزیده مرحله دوم جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا