اجتماعی و فرهنگی

دومین همایش خیرین مدرسه‌ساز در چابهار

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  از چابهار، دومین همایش خیرین توسعه سواحل مکران با عنوان «خیرین مدرسه‌ساز در سواحل مکران» با رویکرد عدالت آموزشی دقایقی پیش با حضور علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش، علی‌اوسط هاشمی استاندار و ۲۰۰ خیر مدرسه ساز در تالار وحدت دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار آغاز به کار کرد.

 
در کنار خیرین داخلی و خارجی در این همایش، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، استاندار و مسؤولان استان هرمزگان نیز در این همایش حضور دارند.

 وزیر آموزش و پرورش که صبح امروز وارد سیستان و بلوچستان شده است، ضمن بازدید از مدارس فرسوده کنارک، کلنگ احداث یک باب مدرسه ۱۲ کلاسه را در این منطقه بر زمین زد و گفت: با توجه به اینکه سیستان و بلوچستان یکی از نقاطی است که سرانه فضاهای آموزشی آن نسبت به میانگین کشوری بسیار پایین است، امیدواریم با کمک خیران و همراهی و همگامی دولت بتوانیم بسیاری از مشکلات حوزه آموزش و پرورش و فضاهای آموزشی این استان را برطرف کنیم.

علی‌اصغر فانی بیان کرد: امسال علاوه بر اعتبار عمرانی،‌ ملی و استانی در استان سیستان و بلوچستان، ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت، توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی این استان تخصیص پیدا کرده است.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا