استان

کیفیت مدیریت شهری مشهد چه نمره ای می گیرد؟

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  سیدصولت مرتضوی امروز ۱۰ مهرماه در آئین بهره‌برداری از چهاردهمین پایگاه‌ چند منظوره مدیریت بحران، اظهار کرد: در این دوره از مدیریت شهری یک قدم از برنامه‌ها عقب‌تر نیستیم بلکه برنامه‌های شهرداری در حوزه‌های مختلف از زمان خود سبقت گرفته‌اند.


وی افزود: مدعی هستیم خدماتی که همکاران ما در شهرداری تقدیم شهرداری کرده‌اند از تمام دوران‌ها برتر بوده است که همه این خدمات در اجرای شعار سال یعنی «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» بوده است.

شهردار مشهد خاطرنشان کرد: در حوزه‌های حمل و نقل، ساخت پارکینگ، ناوگان اتوبوس‌رانی، کاهش تصادفات رانندگی و … فعالیت‌هایی که در شهرداری کنونی انجام شده است قابل مقایسه با دوران‌های گذشته نیست.

مرتضوی با بیان اینکه سرانه فضای سبز  مشهد تا پایان سال به ۱۴ متر مربع می‌رسد، ادامه داد: کسانی که از مشهد بازدید داشته‌اند مشهد را از لحاظ تمیزی، فضای سبز و … گل سرسبد کشور دانستند.

وی تصریح کرد: شهرداری مشهد هم با توسعه خدمات و هم عدالت در خدمت‌رسانی ظرف سه سال گذشته توانسته است تا حاشیه را به متن تبدیل کند؛ هیچ‌وقت هم از تحریم و کمبود درآمدها اعتراض نکرده‌ایم.

مرتضوی عنوان کرد: با توجه به تمام محدودیت‌ها نه تنها یک نفر را در شهرداری مشهد تعدیل نکردیم بلکه افتخار داریم که بگوییم تاکنون یک پیمانکار هم نیست که صورت وضعیت نشده باشد و هر روز شما شاهد پیشرفت و توسعه هستید.

شهردار مشهد با بیان اینکه شهرداری کارنامه بسیار درخشانی را در حوزه‌های مختلف قابل ارایه دارد، یادآور شد: خدمات شهرداری متوازن و متقابل است و در یک جبهه و خط حرکت نکردیم به طوری که اگر سایر فعالیت‌ها هم در اختیار شهرداری قرار گیرد مشکلات بخش‌های دیگر نیز حل خواهد شد.

وی اضافه کرد: به واسطه پروازهای هواپیماها آلودگی صوتی بسیاری در شهر ایجاد می‌شود که پیشنهاد داده شده که باند دیگری برای فرودگاه ساخته شود.

مرتضوی خاطرنشان کرد: فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد با ۲۷۰ پرواز به صورت روزانه و درآمد ۱۰۰ میلیارد تومان به صورت سالانه نیازی به درآمدهای ملی ندارد و می‌تواند فرودگاه دیگری را در مکان دیگری از مشهد ایجاد کند تا از آلودگی‌های صوتی توسط پرواز هواپیماها جلوگیری شود.

شهردار مشهد با بیان اینکه همسایگان ما در دیگر کشورها از چندین طرف مورد هجوم و فشار قرار گرفته‌اند، افزود: اما امنیتی که در مرزهای ما وجود دارد نتیجه تلاش نیروهای نظامی و انتظامی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا