اجتماعی و فرهنگی

صدور گذرنامه چقدر زمان می برد؟

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین سردار اشتری در حاشیه برگزاری صبحگاه عمومی ناجا در جمع خبرنگاران با تبریک هفته ناجا و گرامیداشت آن از خبرنگاران که در تقویت نیروی انتظامی می‌کوشند و اقدامات فرزندان این مرز و بوم را به گوش مردم می‌رسانند تشکر می‌کنم.

وی افزود: تقویت نیروی انتظامی در گرو حرفه ای شدن است که تجهیزات، آموزش و نیروی انسانی مجرب میخواهیم که اقداماتی صورت گرفته و امیدواریم بتوانیم تجهیزات مناسب را وارد کرده و از این پس موضوع آموزش را هم تقویت کنیم.

سردار اشتری درخصوص ماه محرم و اقدامات پلیس در این زمینه گفت: برای دهه اول ماه محرم و برگزاری مراسم عزاداری هماهنگی بسیار خوبی بین یگان های انتظامی و هیات‌های مذهبی صورت کرفته است.

وی افزود: همکاران ما تمام وقت قدرت ارائه خدمات را دارند و امیدواریم تکایا و مساجد توصیه های ما را رعایت کنند.

فرمانده نیروی انتظامی ناجا گفت: برای راحتی زائران حرم اباعبدالله در اربعین حسینی سه مرز مهران چذابه شلمچه آماده پذبرایی است و اگر مرزی اضافه شود اطلاع رسانی صورت می گیرد.

سردار اشتری گفت: ما از هموطنان می‌خواهیم گذرنامه معتبر دارای زمان اعتبار مناسب همراه خود داشته باشند.

وی افزود: دفاتر گذرنامه شیفت کاری خود را اضافه کرده‌اند و کم تر از یک هفته گذرنامه افراد را تحویل‌ می دهند.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: فرایند صدور گذرنامه در پلیس حدود ۲۴ تا ۳۰ ساعت است.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: از مردم می‌خواهیم برای عزیمت به کشور عراق برای حضور در مراسم اربعین حسینی در سامانه سماح ثبت نام کنند و از مرزهای نزدیک به مخل سکونت حرکت کنند و توصیه های ما را نیز در نظر بگیرند.

وی گفت: ان‌شاءلله در این هفته ارائه خدمات را مضاعف کرده و با تجهیزاتی که وارد ناوگان نیروتی انتظامی می شود شاهد نظم و امنیت بیش تری باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی همچنین از برخورد با گروهک‌های تروریستی و اشرار خبر داد و گفت: تحرکاتی در مرزهای شرقی و غربی رصد و شد و پس از شناسایی عوامل همگی دستگیر شدند و تحویل مراجع قضایی شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا