شورای شهر

طلایی: شهرداری و شورا از هیچ رسانه‌ای شکایت نکرده است

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  رضا تقی‌پور در تذکرات دویست و نود و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، اظهار داشت: امروز بعضی از همکاران صحبت‌هایی داشتند که دخالت در کار قوه قضاییه بوده است و بنده نگرانم بعضی از اعضای شورا درخواست کنند که قاتلین و مجرمین را نیز قوه قضاییه آزاد کند.

وی افزود: غیرت بعضی‌ها کجا رفته است، آبرو شورا را برده‌اند و چرا در مقابل این بی‌آبرویی نمی‌ایستند. چرا اگر شکایتی بوده باید پس بگیرند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران افزود: آبرویی که از اعضای شورا رفته است چگونه باید بازگردد.

در ادامه صحبت‌ها ابوالفضل قناعتی نیز بیان داشت: در هفته دفاع مقدس آبروی یک آزاده (خانم آباد) را برده‌اند چیزی که نداده‌اند اگر هم داده‌اند نیز یک آزاده بوده است.

پس از قطع صحبت‌های قناعتی مجدداً رضا تقی‌پور افزود: بعضی از اعضای شورا متأسفانه در این بی‌آبرویی همکاری کردند و جنایتی که در شورای چهارم رخ داد بی‌سابقه بوده است و اگر آبروی کسی را ببریم قطعاً برای آنها آبرویی نمی‌ماند.

در ادامه مرتضی طلایی که امروز به عنوان رئیس شورا مسئول اداره جلسه بود، گفت: با آرامش باید مسائل را مطرح کنیم که به اعتبار و جایگاه شورا آسیب وارد نشود. این حرف و حدیث‌ها تنها اعتبار شورا را زیر سؤال می‌برد.

طلایی گفت: نباید اجازه دهیم که مردم از شورا سلب اعتماد کنند و باید نسبت به تقویت شورا اقدام کنیم.

وی افزود: نه شهرداری و نه شورای شهر از هیچ رسانه‌ای شکایت نکرده بلکه افراد حقیقی از سایت نامبرده شکایت کرده‌اند و حق هر فردی است که برای احقاق حق خود شکایت کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا