شورای شهر

انتقاد طلایی از ناامنی بهشت زهرا

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین مرتضی طلایی در تذکرات دویست و نود و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، اظهار داشت: پنج‌شنبه هفته گذشته برای غبارروبی از مزار شهدا به بهشت‌زهرا (س) رفته بودیم و مردم انتظار داشتند نسبت به برقراری امنیت در بهشت‌زهرا (س) اقدام شود.

وی گفت: موضوعاتی از جمله تکدی‌گری، مسائل اخلاقی، حضور معتادین، موجب نارضایتی و ناراحتی خانواده شهدا و دیگر شهروندان در بهشت‌زهرا (س) شده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در ساختمان اداری شهرداری یگان‌های اجرایی داریم ولی در بهشت‌زهرا (س) این یگان‌ها وجود ندارد لذا نسبت به این موضوع اقدام شود.

طلایی گفت: در حال حاضر حجم بسیار بالای فعالیت فرهنگی در بهشت‌زهرا (س) داریم و با توجه به جمعیت چند ده هزار نفری در بهشت‌زهرا (س) ولی سازمان بهشت‌زهرا از معاون و مدیر کل فرهنگی محروم است.

وی گفت: بخش فرهنگی بهشت‌زهرا بعد از خاکسپاری اموات می‌تواند اقدام کند و می‌تواند یکی از مهمترین موارد در بهشت‌زهرا باشد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره مشکلات فرودگاه مهر‌آباد اظهار داشت: امکان انتقال فرودگاه مهر‌آباد وجود ندارد و علیرغم اینکه پروازهای فرودگاه مهر‌آباد تا ساعت ۲۲ تقلیل پیدا کرده است ولی اهالی تهرانسر و دیگر نقاط با مشکلات مختلفی از جمله ترافیک مواجه هستند.

طلایی گفت: در مناطق ۲۱ و ۲۲ تهران هم دفاتر آموزش و پرورش و قوه قضاییه وجود ندارد که درخواست می‌شود نسبت به احداث این دفاتر اقدام شود.

وی گفت: مجموعه شورا و شهرداری در خصوص ساماندهی مشاغل اقدام مهمی انجام نداده است و شهرداری باید نسبت به ساماندهی مشاغل مزاحم که فراوانی آن در تهران نیز زیاد است تصمیم قطعی و جدی بگیرد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: تهران در شرایط موجود با حجم بالای مراکز تجاری برای مردم زحمات زیادی را به همراه آورده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا