شورای شهر

کاشانی: آقای حافظی ۳۰ نفر دیگر عضو شورای شهر خائن و شما یک نفر خائن نیستید؟!

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  حبیب کاشانی در تذکرات دویست و نود و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران ضمن انتقاد از رحمت‌الله حافظی رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران، اظهار داشت: گفت‌وگویی که از آقای حافظی روز یکشنبه منتشر شد خیلی بد بود. 

وی افزود: در روز یکشنبه گذشته واگذاری شهر آفتاب و شهروند به شهرداری تهران مطرح شد و اعضای شورا نیز رأی دادند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: کمیسیون مربوطه دو ماه تمام فرصت داشتند این موضوع را بررسی کنند و از شورای دوم نیز بحث واگذاری شهروند  مطرح بوده ولی متقاضی خرید به دلایل مختلف وجود نداشته است.

وی افزود: شهر آفتاب توسط شهرداری تهران ایجاد شد و ۱۳۰۰ میلیارد تومان هزینه ساخت آن شد ولی این نمایشگاه به مبلغ ۴ هزار میلیارد تومان به بانک شهر فروخته شد، آیا این خام‌فروشی است؟

کاشانی خطاب به حافظی گفت: ۳۰ نفر دیگر عضو شورای شهر خائن و شما یک نفر خائن نیستید. گذشته ما نشان می‌دهد که خائن نیستیم و اگر برخلاف نظر شما رأی بدهیم خائن هستیم؟! این طرز تفکر صحیح نیست.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: ما نمایندگان مردم هستیم نباید شأن شورا را زیر سؤال ببریم، هر یک از اعضای شورا درباره واگذاری‌ها نظر خاصی را داشتند و اگر دیگر اعضا موافق نظر شما نبودند باید با این ادبیات خطاب شوند؟

وی گفت: ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه خطوط مترو از بانک شهر وام گرفته‌ایم و بدهکار بودیم و این اقدام در شرایطی اتفاق افتاد که تحریم بودیم و منابع لازم را نداشتیم، آیا دریافت این پول برای شهر و بازگرداندن ‌آن خام‌فروشی است؟

کاشانی افزود: خواهش بنده این است که اگر چیزی به ذائقه ما خوش نیامد فرد مقابل را خائن خطاب نکنیم و یأس و ناامیدی را در شهر افزایش ندهیم. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا