استان

عضو شورای شهر خرم‌آباد: مدیریت شهرداری خرم آباد از پاسخگویی به نیازهای شهر ناتوان است

عضو شورای شهر خرم‌آباد گفت: نارسایی‌های شهر و بی‌ انگیزگی مدیران محصول بی‌برنامگی شورای شهر است.

به گزارش شوراآنلاین، علی‌ محمد صالحی نسب اظهار داشت: شهردار پاسخگوی نیاز شهر نیست و تیم موجود هم ناتوان است.

وی با بیان اینکه فریاد همه بلند شده است افزود: مدیریت باید تغییر کند و امیدواریم اعضای شورا در انتخاب شهردار تجدید نظر کنند.

عضو شورای شهر خرم‌آباد با بیان اینکه مجوز ترک تشریفات در خصوص رفع خسارات پسا سیل خرم‌آباد را به شهرداری داده‌ایم، خاطرنشان کرد: به‌ طور مثال اگر مجوز ترک تشریفات را هم نداده باشیم. مگر یک آگهی مناقصه چقدر زمان می‌برد؟

صالحی نسب ادامه داد: تاکنون مجوز ترک تشریفات پارک پاگر به مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان، کانال دفع آب‌های سطحی (شهرک حکمت) به مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان، آسفالت و … را داده‌ایم ولی هیچگونه خروجی نداشته‌ایم.

وی تصریح کرد: پل‌های در حال ساخت رودخانه خرم‌آباد را هم مجوز ترک تشریفات داده بودیم.

عضو شورای شهر خرم‌آباد بیان داشت: در وضعیت نبود اعتبارات، شهردار یا باید کار فرهنگی کند که مردم نسبت به پرداخت عوارض اقدام کنند و یا اینکه از طریق سرمایه‌گذار و سایر راه‌های جذب اعتبار اقدام نماید.

نماینده استان لرستان در شورای عالی استان ها با بیان اینکه شهردار قول داده بود برنامه ۵ ساله را برای خرم‌آباد تهیه کند، افزود: قرار بود شهرمان توسعه پیدا کند، شهردار کدام کار عمرانی را انجام داده است؟

عضو هیات رئیسه شورای عالی استان ها در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سال گذشته رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا بودم، افزود: در آن دوره، برنامه ۵ ساله و چشم‌ انداز بلندمدت را تهیه کردیم و از کارشناسان استانداری و برنامه بودجه هم استفاده کردیم اما دوستان اکثریت، اقلیت را قیچی کردند.

عضو شورای شهر خرم‌آباد با اشاره به اینکه هیئت رئیسه جدید ریاست فعلی شورا را انتخاب کرد، افزود: شماری از اعضا تصمیم گرفتند که آقای ماکنعلی و شماری دیگر نیز می‌خواستند که آقای کوشکی رئیس شود اما زمانی که دیدند رأی نمی‌آورند تصمیم گرفتند آقای رستمی رئیس شود.

صالحی نسب اضافه کرد: به تبع آن، همه کمیسیون‌ها را نیز گرفتند و هر ۵ نفر آن‌ها رئیس یک کمیسیون هستند اما مابقی اعضا هرکدام صرفاً عضو یک کمیسیون هستند.

وی با بیان اینکه ما فعال مایشاء هستیم، اظهار داشت: عملاً نمی‌توانیم در تولید محتوا مؤثر باشیم.

عضو شورای شهر خرم‌آباد با تأکید بر اینکه تولید محتوا از کمیسیون‌ها بیرون می‌آید خاطرنشان کرد: در مجلس شورای اسلامی نیز یا دولت طرح می‌آورد و یا اینکه طرح‌ها از کمیسیون ها به صحن مجلس می‌رود.

صالحی نسب تصریح کرد: دلسوزی به عمل است نه به حرف لذا باید به وجدان بیدار خود رجوع کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا