اجتماعی و فرهنگی

مدیران نگران قطع برق و گاز مدرسه نباشند

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین محمد فاضل، مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «با توجه به اینکه در فصل سرد سال هستیم و مدارس نگران قطع انشعابات انرژی مدرسه هستند چه تدابیری برای این موضوع اندیشیده شده است؟»، اظهار داشت: در مهر ماه بخش نخست سرانه دانش‌آموزی به حساب مدارس واریز شد.

 

وی افزود: در مجموع برای سال تحصیلی جاری مبلغ ۱۲۰ میلیارد تومان سرانه در نظر گرفته شده است که حدود ۶۰ میلیارد آن در بخش نخست پرداخت شد و معاونت توسعه در صدد تأمین اعتبار باقی مانده این سرانه است.

 

فاضل با اشاره به اینکه شاید از نظر همکاران مدرسه این مبلغ سرانه کفاف هزینه‌های مدرسه را نکند، خاطرنشان کرد: به هر حال محدودیت‌هایی در حوزه اعتبارات وجود دارد و مشکلاتی در بعضی جاها داریم اما تاکنون گزارشی نداشته‌ایم که مدرسه‌ای به هر دلیل با مشکل قطع برق، آب و گاز مواجه شده باشد.

 

مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش با بیان اینکه اگر مدرسه‌ای توانایی پرداخت هزینه انرژی مدرسه را نداشته باشد، آموزش و پرورش این هزینه را متقبل می‌شود، گفت: در وهله نخست یک تعاملی با وزارت نیرو داریم و آنها هم قطعا شرایط آموزش و پرورش و مدارس را درک می کنند.

 

فاضل تصریح کرد: مدیران مدارس نگران هزینه‌های انرژی مدرسه نباشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا