ورزشی

گودرزی: یک فدراسیون جزیره مستقل و تحت حاکمیت بیگانگان است!

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین پیش از ظهر امروز جلسه شورای عالی بسیج ورزشکاران پیرامون کنگره شهدای ورزش کشور در سالن حراست وزارت ورزش و جوانان با حضور افرادی چون سردار کوثری، سردار باران چشمه، سردار آجرلو، لاله افتخاری، محمدرضا داورزنی، پولادگر، محمود خسروی وفا، سردار آذرنوش، دکتر سجادی و چند تن از مسئولان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

در این نشست که هر چند وقت یکبار برگزار می‌شود در خصوص کنگره‌ای که قرار است در مورد شهدای ورزش کشور برگزار شود بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در ابتدا برای حاضرین سخنرانی کرد و اظهار داشت: من خودم را یک پاسدار بسیجی می‌دانم و به همرزمی با شهدا و بسیاری از دوستان خود که در زمان جنگ تحمیلی با آنها برای دفاع از نام ایران اسلامی تلاش کردند و حالا هم آنها در مسئولیت هستند افتخار می‌کنم.

وی افزود: مسائل فرهنگی کشور باید بخش اعظمی از ارزش ما را هم تحت تاثیر قرار دهد اما فقط برخی‌ها به جسم و سلامتی خود اهمیت می‌دهند در حالی که هدف اصلی رشد اخلاقی و مباحث دینی است.

گودرزی با اشاره به موفقیت‌های سه فدراسیون در ورزش کشور گفت: ورزش ما باید از فدراسیون‌هایی مثل والیبال، تکواندو و جانبازان و معلولین الگو بگیرد چون آنها هم در بعد اخلاقی و پهلوانی و هم در بعد قهرمانی موفق بوده‌اند.

گودرزی در ادامه صحبت‌های خود تاکید کرد: یک فدراسیونی داریم که جزیره مستقل و تحت حاکمیت بیگانگان است که اگر به مسائل مدیریتی آنها ورود کنیم با تعلیق و محرومیت مواجه خواهیم شد.

به گزارش فارس، وزیر ورزش با انتقاد از این فدراسیون گفت: من خودم منفعل هستم و نمی‌توانم در زد و بند فساد و تبانی آنها تاثیری بگذارم اما خواهان هم‌افزایی مجلس شورای اسلامی، وزارت ورز شو جوانان و سازمان بسیج در مورد این مسائل هستم.

وی در پایان صحبت‌های خود تاکید کرد: تلاش می‌کنیم که در تصمیمات خود مدیرانی با روحیات معنوی را جایگزین کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا