اجتماعی و فرهنگی

چراغ سبز قالیباف به شهر آفتاب

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین محمدباقر قالیباف در افتتاح نمایشگاه عطر سیب در بوستان ولایت در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در این نمایشگاه سعی شده است امکانات مورد نیاز هیأت‌های مذهبی فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه عطر سیب یک نمایشگاه فرهنگی و محتوایی است، گفت: در این نمایشگاه به هیأت‌های شهر تهران کمک‌هایی می‌شود تا قبل از آ‌غاز ماه محرم آمادگی کامل را داشته باشند.

شهردار تهران درباره برگزاری نمایشگا‌ه‌های تخصصی اظهار داشت: مجموعه مدیریت شهری اصرار دارد که نمایشگاه‌های بیش از ۲۰۰ هزار نفر در نمایشگاه شهر آفتاب برگزار شود و هدف ما از این اقدام کاهش آلودگی هوا و ترافیک است.

قالیباف در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا نمایشگاه کتاب همچنان در شهر آفتاب برگزار می‌شود، گفت: بر اساس توافقات صورت گرفته این نمایشگاه همچنان در شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

در مراسم آغاز به کار نمایشگاه عطر سیب مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز، اظهار داشت: اولین روز سال تحصیلی را گرامی می‌داریم و آغاز سال تحصیلی همزمان با هفته دفاع مقدس که هفته مقاومت است آغاز شده و عاشورا و همینطور شهادت حسینی بالاترین نمونه مقاومت در دنیای کنونی است و از ابتدای خلقت تاکنون چنین مقاومت و شهادتی نداشتیم.

وی گفت: در ماه محرم از میزان جرایم کاسته می‌شود و به میزان مقاومت افزوده می‌شود.

شهردار تهران با تأکید بر این جمله که هر چه داریم از محرم، صفر و عاشورای حسینی است، گفت: واقعاً این جمله امام خمینی (ره) درست است ولی ما همچنان در مسیر امام حسین (ع) قدم برمی‌داریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا