ورزشی

عنایتی: باید خود را با خوابیدن و بیدار شدن کی‌روش هماهنگ کنیم!

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین رضا عنایتی در خصوص اولین پیروزی صبا در لیگ برتر اظهار داشت: ما بعد از تعطیلات شرایط خوبی را پیدا کرده بودیم و به هماهنگی تاکتیکی لازم رسیدیم. در دیدار مقابل سیاه جامگان هم در دقیقه ۹۵ پیروزی را از دست دادیم.

وی در خصوص فشار سایپا در دقایق پایانی خاطرنشان کرد: به علت اتینکه ما استرس مساوی کردن داشتیم، در ۱۰، ۱۵ دقیقه پایانی روی دروازه ما فشار آورد، اما بازیکنان هم با جان و دل مقابله کردند و توانستیم در پایان ۳ امتیاز را کسب کنیم.

مهاجم صبا در مورد اینکه سایپایی‌ها به اتلاف وقت اعتراض داشتند، گفت: ما اگر وقت‌کشی بلد بودیم که در دیدار مقابل سیاه‌جامگان در دقیقه ۹۵ گل نمی‌خوردیم. خود من چندین بار قصد داشتم خود را روی زمین بیندازم زیرا عضله پایم درد می‌کرد، اما رویم نشد و این کار را نکردم. اگر حامد لک هم چند بار خود را روی زمین انداخت، فقط به خاطر این بود که احساس درد می‌کرد، چرا که او از پیش هم مصدوم بود. به هر حال وقتی داور ۴ دقیقه وقت اضافه اعلام می‌کند، فشار عصبی روی بازیکنان ما زیاد است.

عنایتی در مورد گل سه امتیازی که به ثمر رسانده، گفت: وقتی تیم به گل می‌رسد، همانطور که وقتی گل دریافت می‌کند، همه غفلت کرده و مقصر هستند، در گلزنی هم همه تلاش کرده‌اند، به هر حال من به عنوان مهاجم تلاش بازیکنان را به اتمام رساندم و خدا را شکر که این‌بار قرعه به نام من افتاد. در بازی با سیاه‌جامگان هم یک گل به ثمر رساندم در حالی که ۵۰ متر این‌ورتر بودم، اما آفساید مرا اعلام کرد و پرچم زد و گل سالم مرا مردود اعلام کرد. 

مهاجم صبا در مورد تعطیلی مجدد لیگ گفت: ما باید خود را با خوابیدن و بیدار شدن کارلوس کی‌روش آپدیت کنیم. به هر حال باید با همه جای دنیا هم فرق داشته باشیم. دیگر به این موضوع باید عادت کنیم و منتظر باشیم تا ببینیم چه خوابی را برای ما دیده‌اند. مطمئن باشید اگر این برنامه را در کشور دیگری می‌دیدیم، حسابی می‌خندیدیم. هیچ‌کس هم مقابل این موضوع نمی‌ایستد.

عنایتی در مورد اولین پیروزی استقلال در لیگ برتر نیز گفت: این موضوع نوید روزهای خوب را برای استقلال می‌دهد، آنها از دید فشار روحی و روانی بیرون آمدند و هم‌اکنون می‌توانند شرایط بهتری را رقم بزنند. منصوریان باید به خود ببالد که چنین تماشاگران صبوری را دارد، آنها واقعاً به خوبی از او و تیمش حمایت کردند و حالا وقت این است که بازیکنان استقلال محبت هواداران را جواب بدهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا