اجتماعی و فرهنگی

واریز ۲۷۰ میلیارد ریال به حساب بازنشستگان صندوق فرهنگیان

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  مدیرعامل موسسه افزود: روز ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ و در آستانه عید بزرگ غدیر بیش از ۲۷۰ میلیارد ریال سود فعالیت های اقتصادی موسسه در سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ به حساب ۶۳ هزار نفر از فرهنگیانی که از اول مهر ۱۳۹۳ تا فروردین ۱۳۹۵ به افتخار بازنشستگی نائل آمده‌اند، واریز شد.


وی با اشاره به اینکه واریز سود دوره۲۱ نشان دهنده پایبندی موسسه به تمامی تعهدات خود در قبال اعضا در طول فعالیت ۲۱ ساله آن است، تصریح کرد: این مبلغ فقط سود سال مالی مذکور است زیرا فرهنگیان بازنشسته عضو موسسه کمتر از سه ماه پس از بازنشستگی در هر موقع از سال، سهم الشرکه خود شامل سهم عضو، سهم دولت و سود را تا آن تاریخ دریافت می کنند.


غندالی با بیان اینکه سود حاضر تمام دریافتی فرهنگیان بازنشسته مذکور نیست افزود: سود سال مالی منتهی به ٣١ شهریور ١٣٩۵ نیز پس از تقسیم بین اعضا، به حساب این عزیزان واریز و به حساب فرهنگیان عضو منظور می شود. بنابراین لازم است فرهنگیان بازنشسته، حساب بانکی مرتبط با صندوق ذخیره فرهنگیان را برای واریز سود در مراحل بعد فعال نگه دارند.


وی با بیان اینکه بیشترین سود پرداختی به بازنشستگان عضو حدود ۲۲ میلیون ریال است یادآور شد: مبالغ سود اعلام شده به حساب های مفتوح فرهنگیان نزد بانک های سرمایه و ملی واریز گردید.


واریز سهم الشرکه فرهنگیان از طریق تک کارت های بانک سرمایه


به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان،فرهنگیان بازنشسته عضو موسسه از این پس از طریق بانک سرمایه تسهیلات در قالب طرح استمرار عضویت یا سهم الشرکه خود در صندوق ذخیره فرهنگیان را دریافت می کنند. در این راستا تک کارت بانک سرمایه برای فرهنگیان عضو موسسه صادر و از طریق شعب این بانک در سراسر کشور به فرهنگیان محترم تحویل می شود.

لازم به ذکر است برای فرهنگیان عضو مؤسسه که قبلاً در بانک سرمایه حساب داشته اند، کارت بانکی صادر نشده است و این فرهنگیان معزز می توانند از همان حساب بانکی خود نزد بانک سرمایه استفاده کنند.

سودآوری۲۴ هزار میلیارد ریالی موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در سه سال گذشته در کنار گسترش خدمات حین خدمت، باعث شده تا فرهنگیان بیشتری به عضویت آن درآمده و در حال حاضر بیش از ٩٠ درصد فرهنگیان کشور عضو موسسه هستند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا