ورزشی

خسرو حیدری: باید بار گلزنی را از روی کاوه رضایی برداریم

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین خسرو حیدری  در پاسخ به این سوال که ارزیابی‌اش از داربی ۸۳ چه بود، گفت: داربی همیشه حساسیت خودش را دارد و برای هواداران از اهمیت بالایی برخوردار است. من از همه هوادارانی که برای تشویق ما به ورزشگاه آمده بودند تشکر می‌کنم. البته برخی از سکوهای ما خالی بود و من شنیده‌ام که مشکل مربوط به سازمان لیگ و سایت بلیت فروشی بوده است. بهتر است تدابیری در این زمینه اندیشیده شود تا تعداد برابری از هواداران دو تیم به ورزشگاه بیایند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از دیدن سکوهای خالی در زمان گرم کردن تعجب نکرد بیان کرد: ما همیشه به هواداران‌مان دلگرم هستیم و دوست داشتیم آن‌ها در ورزشگاه باشند. ما به آن‌ها این حق را می‌دهیم که از ما کمی دلخور باشند ولی ما به حمایت آن‌ها نیاز داریم. امیدوارم هواداران استقلال سه‌شنبه به ورزشگاه بیایند و از ما حمایت کنند. منصوریان مربی زحمت‌کش و جوانی است که از انگیزه زیادی برخوردار است. او می‌تواند استقلال را به اهدافش برساند.

هافبک استقلال در ادامه بار دیگر به داربی ۸۳ اشاره کرد و گفت: بازی پایاپایی را شاهد بودیم. در برخی دقایق تیم ما بر بازی سوار بود و برخی دقایق بازی دست پرسپولیس بود. هر دو تیم موقعیت‌هایی داشتند و فکر می‌کنم برخی از موقعیت‌های پرسپولیس بر اثر سهل‌انگاری ما ایجاد شد. خود ما یکی دو موقعیت خیلی خوب داشتیم ولی نتوانستیم از آن موقعیت‌ها به خوبی استفاده کنیم.  

او در پاسخ به این سوال که آیا بازی با ذوب آهن شروع مجدد آبی‌ها در لیگ خواهد بود، عنوان کرد: ما واقعا در این فصل بدشانسی آوردیم. بازی با صنعت نفت جلو بودیم که باختیم. واقعا کار تمام شده بود که بازی را از دست دادیم. آن بازی آخر بدشانسی بود. به ماشین‌سازی هم که باید ۷-۸ گل می‌زدیم. ما باید تلاش کنیم تا از موقعیت‌ها بیشتر استفاده کنیم و منتظر نباشیم که فقط کاوه رضایی برای ما گلزنی کند. ما باید این بار را از روی کاوه برداریم و همه بازیکنان در گلزنی شرکت کنند تا این بدشانسی‌ها تمام شود.

حیدری در پاسخ به این سوال که آیا با وریا غفوری توانسته زوج سازی خوبی در استقلال داشته باشد، اظهار کرد: در بازی با ماشین‌سازی با غفوری خیلی زوج خوبی شده بودیم ولی در بازی مقابل پرسپولیس در سمت من و وریا تجمع بازیکنان پرسپولیس ایجاد شده بود تا ما نتوانیم زیاد نفوذ کنیم. سمت چپ‌مان هم به خاطر حضور مگویان خیلی نمی‌توانست به جلو برود ولی از بازی‌های بعد مطمئنا آرایش تهاجمی ما متفاوت‌تر خواهد شد. این مسئله برای پرسپولیس هم صادق بود و آن‌ها از چپ و راست نمی‌توانستند ایجاد موقعیت کنند و با تجمع نفرات روبه‌رو می‌شدند. در کل این بازی خیلی افت و خیز نداشت و دو تیم روی نقاط قوت یکدیگر برنامه‌ریزی کرده بودند.

وی در ادامه با اشاره به بازی تیمش برابر ذوب‌آهن افزود: از هواداران استقلال می‌خواهم که روز سه‌شنبه به ورزشگاه بیایند. مطمئن باشید بازی روز سه‌شنبه برابر ذوب آهن برای ماست. آن بازی بلیت فروشی‌اش مثل پرسپولیس نیست و هواداران می‌توانند با قدرت در آن بازی حاضر شوند و ما را مورد حمایت قرار دهند.

بازیکن استقلال که سابقه زیادی در دعوت به تیم ملی دارد و در جام جهانی هم برای تیم ملی ایران به میدان رفته در پاسخ به این سوال که با توجه به تمجید کی‌روش از او در اظهارات قبلی‌اش آیا احتمال می‌دهد که بار دیگر به تیم ملی دعوت شود، گفت: من با کی‌روش ۵-۶ سال است که کار می‌کنم و هر موقع که او بخواهد به تیم ملی برمی‌گردم تا به تیم کمک کنم. همه ما دوست داریم تیم ملی به جام جهانی برود و هر کاری که از دست‌مان بربیاید برای رسیدن به این هدف انجام می‌دهیم. من تلاش خودم را می‌کنم تا در استقلال مثمر ثمر باشم و به تیم ملی دعوت شوم و به تیم ملی کشورم هم کمک کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا