اجتماعی و فرهنگی

خدمات دهی شهرداری تهران در ایام اربعین

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین محمدرضا مروارید گفت: استان ایلام برای میزبانی از زائران پیاده روی اربعین در سال ۹۵ کاملا آماده است و ستادهای ویژه ای نیز در سطح استان به منظور ارائه خدمات به زائرین راه اندازی شده اند.

وی افزود: وظیفه هر یک از ستادها کاملا مشخص شده و به گونه ای برنامه ریزی کرده ایم که در کار ستادها تداخل ایجاد نشود.

استاندار ایلام با اشاره به فراهم شدن شرایط به منظور تردد زائران از مرز چیلات اظهارکرد: مرز چیلات به عنوان مرز کمکی مرز مهران در نظر گرفته شده و کار آسفالت این مرز نیز در دستور کار قرار گرفته است.

مروارید ادامه داد: مرز چیلات به طور صد در صد در ایام پیاده روی اربعین آسفالت نخواهد شد اما شرایط به گونه ای فراهم شده که در صورت نیاز و ازدحام جمعیت، افراد بتوانند از مرز چیلات نیز به مسیر خود ادامه دهند.

وی در خصوص خدمات شهرداری تهران در ایام اربعین در مرز مهران خاطرنشان کرد: شهرداری تهران طی سال های اخیر در مرز مهران حضور پیدا کرده و در کنار شهرداری و استانداری ایلام، برخی امور را برعهده گرفته است.

استاندار ایلام تاکید کرد: شهرداری منطقه ۵ تهران به عنوان نماینده شهرداری پایتخت کار نظافت شهر مهران در ایام پیاده روی اربعین را برعهده داشته و در کنار آن، برخی امکانات رفاهی برای زائران نیز توسط شهرداری تهران فراهم می شود.

مروارید تاکید کرد: خدمات بیشتری توسط شهرداری تهران در ایام اربعین به زائران و افرادی که در مراسم پیاده روی اربعین حضور پیدا کرده و از مرز مهران مسیر خود را دنبال می کنند، ارائه نمی شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا