ورزشی

دربی هیچ و پوچ!

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین هشتاد و سومین دربی پایتخت از ساعت ۱۷ امروز (جمعه) با سوت علیرضا فغانی در ورزشگاه آزادی آغاز شد و با تساوی بدون گل به پایان رسید. 


نیمه نخست

دقیقه یک: پرسپولیس از سمت چپ حمله‌ای را تدارک دید و مسلمان توپ را روی دروازه ارسال کرد که این توپ با دخالت مدافعان استقلال به کرنر رفت.

دقیقه ۸: استقلال صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و کاوه رضایی این توپ را به گوشه دروازه پرسپولیس ارسال کرد اما بیرانوند توانست از گل شدن این توپ جلوگیری کند. 

دقیقه ۱۱: امید ابراهیمی از میانه زمین توپی را روی دروازه پرسپولیس ارسال کرد و بیرانوند زودتر از سایر بازیکنان با مشت این توپ را از محوطه جریمه دور کرد. 

دقیقه ۱۲: امید ابراهیمی از سوی فغانی با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه ۱۹: مهدی طارمی با یک شوت خطرناک دروازه استقلال را تهدید کرد اما رحمتی و مدافعان استقلال این خطر را دفع کردند. 

دقیقه ۲۱: علی علیپور پس از برخوردی که با بازیکن استقلال داشت به خاطر خطا نگرفتن این صحنه اعتراض کرد و با کارت زرد داور جریمه شد. 

دقیقه ۲۵: مهدی طارمی روی خط محوطه جریمه استقلال با خطر متوقف شد و داور یک ضربه ایستگاهی اعلام کرد. این ضربه با برخورد به مدافعان استقلال برگشت داده شد و به طارمی رسید و در نهایت ضربه این بازیکن از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت. 

دقیقه ۲۹: علی علیپور از سمت چپ دروازه استقلال توپ را به سمت محوطه برد و ارسال کرد اما این توپ ثمری برای سرخپوشان نداشت. 

دقیقه ۳۱: پرسپولیس باز هم پشت محوطه جریمه استقلال صاحب ضربه ایستگاهی شد. عالیشاه شوت زد که با برخورد به دیوار دفاعی دفع و شد در برگشت هم اتفاق خاصی رخ نداد و توپ به بیرون رفت. 

دقیقه ۴۳: علیپور از سمت چپ دروازه استقلال حرکت کرد و توپ را به طارمی رساند، او هم این توپ را برای عالیشاه مهیا کرد تا با شوت خودش دروازه استقلال را تهدید کند اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت. 

نیمه دوم

دقیقه ۴۷: استقلال به سمت دروازه پرسپولیس حمله کرد و بیرانوند با اشتباهی که در مهار توپ داشت نزدیک بود کار دست تیمش بدهد. توپ برگشتی او به انصاری رسید و وی رضایی را صاحب توپ کرد این بازیکن می‌رفت که دروازه پرسپولیس را باز کند اما دروازه‌بان پرسپولیس اشتباهش را جبران کرد و توپ را از زیر پای بازیکنان در دستانش گرفت. 

دقیقه ۵۸: خسرو حیدری کرنری را از سمت راست دروازه پرسپولیس ارسال کرد که با برخورد با مدافعان به بیرون رفت و کرنر دوباره تکرار شد. 

دقیقه ۵۹: ضربه دوم را باز هم حیدری ارسال کرد اما بیرانوند اولین نفری بود که بالای سر تمام بازیکن توپ را مهار کرد. 

دقیقه ۶۱:  امید عالیشاه از سمت راست دروازه استقلال توپی را سانتر کرد و طارمی با ضربه سر دروازه رحمتی را نشانه گرفت اما توپ این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت. 

دقیقه ۶۴: پرسپولیس روی یک ضد حمله به سمت دروازه استقلال رسید و طارمی با یک شوت دروازه حریف را تهدید کرد اما توپش به کرنر رفت. 

دقیقه ۶۷: فرشید باقری با خطایی که در میانه میدان روی محسن مسلمان انجام داد با کارت زرد جریمه شد. 

دقیقه ۷۰: علیپور از گوشه محوطه جریمه به سمت دروازه استقلال شوت زد اما رحمتی این توپ را مهار کرد. پس از این ضربه محمد انصاری که آسیب دیده بود تعویض شد و جای خود را به پولیانسکی داد.

دقیقه ۷۲:  خسرو حیدری با یک سانتر کاوه رضایی را صاحب توپ کرد اما این بازیکن نتوانست از این فرصت استفاده کند. 

دقیقه ۷۴: علیپور در محوطه جریمه استقلال به توپ رسید و در شرایطی که فقط رحمتی را مقابل خودش داشت با یک شوت محکم فضای بالای دروازه استقلال را نشانه گرفت. 

دقیقه ۸۰: فرشید باقری روی دروازه پرسپولیس سانتر کرد و کاوه رضایی با ضربه سر این اوت را به بیرون فرستاد. 

دقیقه ۸۱: جابر انصاری به بیرون و رفت علی قربانی به جای او در ترکیب استقلال قرار گرفت. 

دقیقه ۸۵: پریموف به جای علیپور در ترکیب پرسپولیس قرار گرفت. 

دقیقه ۸۶: پرسپولیس با خطایی که روی مسلمان صورت گرفت صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و این موقعیت هم ثمری نداشت.

دقیقه ۹۱: پریموف توپی را وارد دروازه استقلال کرد اما این گل آفساید اعلام شد. 

دقیقه ۹۲: مجتبی حقدوست به جای فرشید اسماعیلی به میدان رفت. 

در نهایت این دربی با تساوی بدون گل به پایان رسید و مهدی رحمتی برای اولین بار در فصل جدید کلین شیت کرد. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا