اجتماعی و فرهنگی

تمهیدات ترافیکی نماز عید قربان

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین سرهنگ حسن عابدی  درباره تمهیدات پلیس برای برگزاری نماز عید قربان اظهار کرد: با توجه به برگزاری ام نماز عید سعید قربان در دانشگاه تهران همکاران من در مسیر ها و معابر منتهی به دانشگاه مستقر شده و استقرار شان از ساعاتی پیش از شروع نماز آغاز شده و تا پایان مراسم و تخلیه جمعیت ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه فیلم برای اعمال محدودیت تردد در خیابان ها اتخاذ نشده افزود: با این وجود در صورتی که شاهد افزایش جمعیت باشیم امکان اعمال محدودیت در طول خیابان انقلاب از د فاصله میدان انقلاب تا خیابان ابوریحان وجود دارد.

وی با اشاره به دیگر نقاط و مراکزی که نماز عید سعید قربان در آن برگزار می شود گفت: برنامه ریزی های لازم در این زمینه انجام شده و در صورتیکه در نقاط دیگر این شاهد ایجاد گره ترافیکی برای برگزاری نماز باشیم همکاران من از سمند در این نقاط حضور خواهند یافت.

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همچنین با اشاره به برگزاری مراسم دعای عرفه در نقاط مختلف پایتخت افزود: در این خصوص پیش بینی های لازم انجام شود و در طول برگزاری مراسم دعای پرفیض عرفه مشکل ترافیکی خاصی در معابر نداشتیم.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا