اجتماعی و فرهنگی

توزیع ۱۱۰ سبد لوازم تحصیلی بین دانش‌آموزان

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین طاهره حق‌طلب در اراک، با اشاره به فرا رسیدن سال تحصیلی جدید اظهار داشت: با توجه به فعالیت‌های این نهاد روز گذشته در مراسمی تحت عنوان کارگروه مهرانه سبد کالای تحصیلی که شامل لوازم‌التحریر، کیف، کفش، کتب درسی و کارت هدیه نقدی بود بین ۱۱۰ دانش‌آموز و دانشجو توزیع شد.

 

وی با اشاره به اینکه در این مراسم خیران نیز حضور داشتند، افزود: ۲۵۰ مددجو و ۱۵۰ نفر از خیران که با این نهاد همکاری مستمر دارند در این جشن حضور داشتند.

قائم‌مقام مؤسسه خیریه جامع امام علی(ع) تصریح کرد: کمک به افراد تحت پوشش و حمایت این مؤسسه در سراسر سال نیز با عناوین مختلف ادامه دارد و رسیدگی به مسائل و مشکلات این افراد که بیشتر جزو خانواده‌های بی‌سرپرست، خودسرپرست و بدسرپرست هستند با جدیت دنبال می‌شود.

حق‌طلب با اشاره به خدمت ارائه شده به افراد تحت پوشش و حمایت این مؤسسه ادامه داد: خدمات مؤسسه به افراد تحت حمایت و پوشش در سه بخش پزشکی، مشاوره‌ای و حمایتی در حوزه‌های فردی و اجتماعی انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در مؤسسه خیریه جامع امام علی(ع) ویزیت رایگان، معاینات تخصصی، جراحی، بستری، تأمین دارو و وسایل توان‌بخشی به افراد تحت پوشش ارائه می‌شود.

قائم‌مقام مؤسسه خیریه جامع امام علی(ع) گفت: تمام خدمات این مؤسسه به صورت رایگان در اختیار افراد تحت پوشش قرار می‌گیرد، همچنین خدمات حمایتی مانند تأمین جهیزیه، ودیعه مسکن، تعمیر مسکن، ارائه سبد کالای خوراکی و پوشاکی از دیگر خدماتی است که توسط خیران و با همکاری این مؤسسه به این افراد ارائه می‌شود.

حق‌طلب بیان کرد: در این سه کارگروه ضیافت، مهرانه و نوروز، به طور ویژه برای ارائه خدمات در ایام خاص سال چون ماه رمضان، ماه مهر و سال نو تشکیل می‌شود که توسط این کارگروه تمامی امکانات و ملزومات لازم در اختیار افراد تحت حمایت موسسه قرار می‌گیرد.

وی اظهار داشت: هدف اصلی موسسه توانمندسازی و اشتغال‌زایی برای افراد تحت حمایت است و در این زمینه اهداف کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت را دنبال می‌کند.

قائم‌مقام مؤسسه خیریه جامع امام علی(ع) افزود: در پایان این مراسم از تعداد ۳۰ دانش‌آموز برتر تجلیل شد و هدایای نقدی نیز به تمامی دانش‌آموزان و دانشجویان حاضر در این مراسم که تحت پوشش و حمایت این موسسه بودند، ارائه شد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا