ورزشی

برانکو:اینکه سه هفته بازی کنید و یک ماه لیگ تعطیل شود طبیعی نیست

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  برانکو ایوانکوویچ در پایان تمرین امروز پرسپولیس در مورد تساوی تیمش مقابل تراکتورسازی گفت: این بازی بود که برای کسب نتیجه به میدان رفتیم. در هر بازی برای برد به میدان می‌رویم. طبیعی است که خیلی سخت که در تمام بازی‌ها برنده شوید. از همین یک امتیاز راضی هستم چراکه حریف بسیار سختی داشتیم که هواداران پرشوری داشتند. طبیعی است که این بازی بین دو مدعی برگزار می‌شد. از قبل هم یک مقدار به خاطر وقایع بدی که می‌توانست پیش بیاید ترس داشتیم. لیگ برتر یک ماه تعطیل بود و ۶ بازیکن در تیم ملی بودند. تمرینات آنها با سایر بازیکنان متفاوت بود و تنها دو روز قبل از بازی کل تیم را در اختیار داشتیم. به خاطر همین می‌گویم که از نتیجه راضی هستم. طبیعی است که باید بهتر شویم. این را هم باید بدانیم که تراکتورسازی در حال حاضر رقیب ما است.

وی افزود: ای کاش بازی در ورزشگاه یادگار بود تا ۷۰ هزار هوادار به ورزشگاه بیایند. 

سرمربی پرسپولیس در مورد دربی ۸۳ تصریح کرد: دو بازی سخت داریم. یک مسابقه سخت را مقابل تراکتورسازی پشت سر گذاشتیم. این سه بازی رقابت بسیار بزرگی برای ما است. برنامه فشرده است ولی خوشحالیم که بتوانیم هوادارانمان را با عملکرد خوب خوشحال نگه داریم. 

وی در مورد مصدومیت وحید امیری، عنوان کرد: مصدومیت امیری خیلی بهتر از قبل شده و سخت می‌توان گفت که آیا او به بازی می‌رسد یا نه.

برانکو در مورد اتفاقاتی که پایان بازی رخ داد، اظهار داشت: باید یک مسئله را درک کنیم که در تبریز تلاش می‌کنند تا زمین استانداردی برای باشگاه‌های تبریزی درست کنند. این مسئله را باید درک کرد اما شرایط بازی روز گذشته مناسب نبود. این مسئله را درک می‌کنیم. همیشه هوادارانی هستند که نسبت به سایرین رفتار خشن‌تری دارند. در ورزشگاه‌های بزرگ هم وقایع بد رخ می‌دهد.

وی در مورد اینکه می‌گویند او اسلحه پنهانی برای دربی دارد و این اسلحه خودش است، خاطرنشان کرد: بابت این جمله تشکر می‌کنم اما مهمترین اسلحه بازیکنان هستند. اینجا هستیم تا به آنها کمک کنیم اما تاثیر اصلی را برای کسب نتیجه بازیکنان دارند.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه آیا قعر نشینی استقلال باعث غرور پرسپولیس نمی‌شود، خاطرنشان کرد: این مسئله را به خوبی احساس کردید. اگر غرور داشته باشیم این مسئله برای تیم خطری بالقوه است. در حال حاضر این مسئله خطرساز است. دربی بازی جدا از سایر مسابقات است صدر یا قعر بودن تاثیری در نتیجه ندارد. در دربی‌های زیادی حضور داشتم. این غرور ممکن است در بازیکنان به وجود بیاید اما ما تلاش می‌کنیم تا این اتفاق نیفتد.دو سال قبل پرسپولیس برای بقا می‌جنگید و استقلال در صدر جنگ قهرمانی داشت اما در هر دو بازی ما برنده شدیم.

وی در مورد نیمکت نشینی احمد نوراللهی و رامین رضاییان تصریح کرد: قبول دارم نوراللهی خیلی بازیکن خوبی است اما چه کسی را بیرون بیاورم تا نوراللهی وارد شود شما بگویید کمال کامیابی‌نیا، فرشاد احمدزاده، مسلمان یا طارمی را بیرون بگذارم؟

سرمربی پرسپولیس در مورد مشکلات خط دفاعی تیمش در سال قبل و اینکه امسال دفاع پرسپولیس استحکام بیشتری، دارد، عنوان کرد: خانه را باید از اساس ساخت. ما هم دفاع‌مان را از نو ساختیم. پارسال نمی‌خواستم گل بخوریم اما متاسفانه این اتفاق می‌افتاد. امسال خط دفاع جدید شده و تنها محمد انصاری سال قبل در تیم بوده است.

برانکو در مورد تهدید علی اکبر طاهری به استعفا، اظهار داشت: نمی‌دانم ماجرا چیست. وقتی طاهری به جایی رسیده که این حرف را می‌زند بنده مایوس شدم. ترسم از این است که اگر این اتفاق بیفتد کل طرح پرسپولیس از هم بپاشد. طبیعی است مدیرعامل برود ما برای چه باید بمانیم؟

وی در مورد اینکه مگر او با باشگاه قرار داد ندارد، خاطرنشان کرد: توافقاتی وجود دارد و ما اهدافمان را با یکدیگر مشخص کردیم.

برانکو در پاسخ به این سوال که اگر لیگ تعطیل نبود ممکن بود تیمش برنده شود، تصریح کرد:‌ شاید اگر لیگ تعطیل نبود بازنده می‌شدیم. بدون شک این مسئله روی کار تیم تاثیر می‌گذارد اینکه شما سه بازی انجام دهید و یک ماه لیگ تعطیل شود این مسئله طبیعی نیست. اما باز هم می‌گویم مهمترین مسئله تیم ملی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا