شورای شهر

تغییر کاربری ۳۴۷ هکتار از اراضی نمایشگاه بین المللی

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین اقبال شاکری در دویست ونودمین جلسه شورا با اشاره به تغییر کاربری بخشی از نمایشگاه بین المللی تهران ،گفت : خوشبختانه با تلاش های پیگیر مدیریت شهری۳۴۷ هکتار از اراضی نمایشگاه بین المللی به فضای سبز عمومی تغییر کاربری داده شد و دیگر در این بخش نمایشگاهی برگزار نمی گردد. 


وی ادامه داد : امیدواریم با ادامه این روند شاهد رونق نمایشگاه شهر آفتاب باشیم . 

کمیته عمران شورا علت ریزش تونل کیانشهر را بررسی کند
رییس کمیته عمران شورا همچنین با اشاره به حادثه مترو کیان شهر، گفت : برای کارکنان زحمت کشی که در این حادثه جان باختن مغفرت الهی طلب می کنیم و نکته ای که باید مد نظر قرار داد این است که سازمان حمل و نقل و ترافیک باید تمهیدات ویژه ای انجام دهد تا از رخ دادن چنین حوادثی در آینده جلوگیری شود. 
وی همچنین خواستار بررسی کارشناسی علت این حادثه شد و از معاونت حمل ونقل خواست تا گزارش آن را به شورا ارائه کند.

وی همچنین افزود : با این حال باید گفت انصافا زحمات زیادی در خصوص ساخت مترو کشیده می شود و مردم باید این امر را بدانند . سازمان حمل و نقل باید در اطلاع رسانی این زحمات نیز اقدام کند . 

در ادامه معاونت حمل ونقل شهرداری تهران که در جلسه حضور داشت ،به تشریح برداشتهای مقدماتی و احتمالی ریزش تونل پرداخت وگفت: در حال بررسی کارشناسی علت این ریزش هستیم و در صورت نهایی شدن علت حادثه ، گزارش آن به شورای شهر تهران ارسال خواهد شد.

ابوالفضل قناعتی عضو هیات رییسه شورا نیز پیشنهاد بررسی کارشناسانه این موضوع از طرف شورا را ارائه کرد که مهدی چمران، کمیته عمران شورای شهر تهران را موظف کرد تا با حساسیت بالا موضوع را بررسی و نتیجه آن را به شورا اعلام کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا