سیاسی

مجلسی‌ها فردا میهمان معاون امور زنان ریاست جمهوری هستند

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین فاطمه رهبر  گفت: جلسه مشترک معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و اعضای فراکسیون زنان مجلس فردا برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این جلسه عملکرد معاونت امور زنان و خانواده مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد؛ همچنین در خصوص پیش‌بینی بودجه امور زنان در لایحه بودجه سال آینده صحبت خواهد شد.

وی ادامه داد: برنامه‌هایی که در مورد برنامه ششم توسعه از سوی معاونت امور زنان ریاست جمهوری در نظر گرفته شده است، در این جلسه بررسی می‌شود و از سوی دیگر میزان تحقق برنامه‌های حوزه زنان در برنامه پنجم توسعه نیز بررسی می‌شود تا مشخص شود چند درصد از این برنامه‌ها تحقق می‌یابد.

رهبر خاطرنشان کرد: هم‌اکنون باید ببینیم چه اقداماتی در برنامه پنجم توسعه در حوزه زنان و خانواده انجام شده است و چه اقداماتی با موانع اجرایی مواجه شده است و دلایل اجرایی نشدن آنها چه بوده است تا بتوانیم برای برنامه ششم توسعه برنامه‌ریزی‌های دقیق و بودجه مشخصی را پیش‌بینی کنیم.

رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جلسه مشترک فردا در معاونت امور زنان و امور خانواده ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا