اجتماعی و فرهنگی

اکران کمپین “غدیر، عید آسمانی”

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  عیسی علیزاده  با تاکید به برپایی کمپین دهه ولایت در پایتخت گفت: این کمپین در فاصله بین عید قربان تا عید غدیر که مصادف با دهم تا هجدهم ذی الحجه است، از روز دوشنبه ۲۲ تا ۳۰شهریورماه در سطح شهر به نمایش گذاشته می شود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران با اشاره به برگزاری دعای عرفه در تهران افزود: از روز قبل از عید قربان که مصادف با روز عرفه است، از ظرفیت پرچم های سطح شهر استفاده می شود. به همین منظور از امشب-۲۰شهریورماه- این بنرها بر سازه های تبلیغاتی شهر تهران به صورت ویژه در خصوص این دعای عرفانی به نمایش گذاشته می شود.

وی بااشاره به اجرای کمپین "غدیر، عید آسمانی" بر سازه های تبلیغاتی با نور و سازه های محیطی افزود: از پرچم های بزرگ و پرچم های عرشه های پل ها بهره برده ایم، چراکه سازه های تبلیغاتی ما مرتبط با دهه ولایت و به ولایت رسیدن حضرت علی(ع) است.

علیزاده با تاکید بر اینکه همزمان نورآرایی و نورپردازی و فضاسازی در محیط های عمومی اعم از خیابان ها و معابر اصلی تا عید غدیر ادامه خواهد داشت، تاکید کرد: تصاویری از حرم حضرت علی(ع)، پیام های خطبه غدیر، اشعار مناسب با نورآرایی شهر، نورپردازی برخی حسینیه ها و تکایا، پرده خوانی و نقالی عید غدیر، ایجاد تونل های نوری انجام می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا