اجتماعی و فرهنگی

نخستین همایش ملی معماری ناجای

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  سردار احمد رضا رادان با اشاره به برگزاری این همایش بیان کرد: نخستین همایش ملی معماری ناجای آینده به همت مرکز مطالعات راهبردی ناجا در نیمه دوم دی ماه ۱۳۹۵ در تهران برگزار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به وظایف و ماموریتهای گسترده و گوناگون نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران درمحیط پیچیده، مبهم، پویا و آشوبناک آتی، توجه به معماری سازمانی ناجا از جمله مباحث و مسائل بنیادین در این سازمان به شمار می رود.

رییس مرکز مطالعات راهبردی ناجا بیان کرد: با توجه به نقش محوری مرکز مطالعات راهبردی ناجا در برنامه‌ریزی و جهت‌دهی علمی و دقیق به مسیر حرکت روبه‌جلوی ناجا، ضرورت پرداخت به مسأله معماری سازمانی و ارائه راهکارها و طرحهای عملیاتی ضروری است.

وی با اشاره به اینکه نخستین همایش ملی معماری سازمانی ناجا با رویکردهای مذکور طرح‌ریزی شده، افزود: اهداف اصلی این همایش ناظر به گقتمان سازی و بررسی و معرفی جنبه‌های مختلف معماری سازمانی (ساختار، فرایند، سامانه‌ها و زیرساخت) و آینده‌پژوهی ناجاست.

رئیس نخستین همایش ملی معماری ناجای  آینده در خصوص اهداف اصلی این همایش اظهار داشت: از مهمترین اهداف برگزاری این همایش می توان به بررسی و معرفی جنبه‌های مختلف معماری سازمانی (ساختار، فرایند، سامانه‌ها و زیرساخت) و آینده ‌پژوهی ناجا اشاره کرد.

سردار رادان به محورهای این همایش اشاره و بیان کرد: مفهوم شناسی نظری معماری سازمانی ،آینده پژوهی و مفهوم شناسی علمی معماری  ناجا ی آینده ، خاستگاه معرفت شناختی معماری ناجای آینده ، معماری ناجا ی آینده در تراز تمدن  نوین اسلامی ، ضرورت ها و الزامات معماری ناجای آینده ، فناوری اطلاعات و معماری ناجای آینده  و مطالعات تطبیقی در حوزه معماری سازمانی به شمار می رود.

رییس مرکز مطالعات راهبردی ناجا در خصوص زمان برگزاری این همایش بیان کرد: این همایش نیمه دوم دی ماه ۱۳۹۵ برگزار می شود.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا