اجتماعی و فرهنگی

دلیل لغو برنامه دوچرخه‌سواری خانوادگی

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین محمد درویش، مدیر کل دفتر مشارکت‌های مردمی سازمان محیط زیست، در این باره بااشاره به جلوگیری از برگزاری همایش به رغم حضور شهروندان ، گفت: علیرغم هماهنگی‌های لازم انجام شده برای برگزاری برنامه‌ سه شنبه‌های بدون خودرو در پارک لاله، متاسفانه نیروی انتظامی مانع از برگزاری آن شد.

وی از پیگیری این موضوع خبر داد و در عین حال اظهار کرد: برنامه سه شنبه‌های بدون خودرو هفته  آینده برگزار و درباره محل آن اطلاع رسانی می‌شود.

 پیش از این نیز  خدامی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۶ از برگزاری همایش دوچرخه سواری در روز سه شنبه، شانزدهم شهریور از ساعت ۹ الی ۱۲ در مسیر پارک لاله تا بوستان هنرمندان خبر داده و اعلام کرده بود: اداره محیط زیست با هدف جلب مشارکت شهروندان در حفظ و بهبود محیط زیست و پیوستن به کمپین سه شنبه‌های بدون خودرو اقدام به برگزاری همایش دوچرخه سواری خانوادگی در مسیرهای درب شرقی پارک لاله خیابان حجاب، خیابان طالقانی، خیابان فرصت و بوستان هنرمندان مقابل خانه هنرمندان کرده است.

وی با اشاره به اینکه دعوت عمومی از شهروندان از چند روز پیش آغاز شده است، اضافه کرد: اطلاع‌رسانی برگزاری همایش دوچرخه سواری در سرای محلات، خانه‌های فرهنگ و همچنین با نصب بنر در سطح پرتابل‌های منطقه صورت گرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا