شورای شهر

حیثیت ۱۵۰ مدیر شهرداری را زیر سوال بردند

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین ، ناصر امانی در دویست و هشتاد و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به تذکر رحمت‌الله حافظی اظهار داشت: از تذکر وی تعجب می‌کنم. دو هفته است شبکه‌های ضد انقلاب در خارج از کشور به بهانه یک خبر مجهول و سوال بازرسی که قرار بود به این سوال مدیران فعلا جواب دهند و سپس این اطلاعات را تجزیه و تحلیل کنند و تبدیل به یک گزارش شود علیه شهرداری و مدیریت شهری اقدام کردند.

وی افزود: یک بازرس چند سوال می‌پرسد و اینکه چگونه این سوال‌ها به سایت‌ها رسیده است مهم نیست ولی دو هفته است که دارند اعتماد مردم را زیر سوال می‌برند حال پس از دو هفته بمباران تبلیغاتی یکی از مدیران شهرداری تهران در برنامه‌ای حضور پیدا می‌کند و به سوالات پاسخ می‌دهد. نباید به این بهانه اجازه داده شود نظام را در آستانه انتخابات مورد هجمه قرار دهند.

امانی گفت: حیثیت ۱۵۰ نفر از مدیران را در این گزارش زیر سوال بردند و مدیری که در صدا و سیما حضور پیدا کرده به استناد قانون حرف زده است.

وی یادآور شد: نباید قضاوت زودهنگام انجام شود و باید قوه قضاییه نسبت به این موضوع قضاوت کند.

امانی افزود: تعاونی‌ها شخصیت مهمی دارند و ما به عنوان شهرداری زمینی را در اختیار تعاونی قرار دادیم و براساس قانون عمل کرده‌‌ایم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا