استان

اجازه ندهیم مباحث حاشیه ای به شورا آسیب برساند

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، رضا میرزایی در نخستین جلسه صحن شورا در سال چهارم از دوره چهارم  با بیان اینکه اعضای شورا به عنوان نمایندگان مردم برای خدمت گذاری انتخاب شده اند افزود: با توجه به ظرفیت و ترکیب خوب اعضای شورای چهارم شهر همدان، این شورا می‌تواند الگویی برای شوراهای آینده باشد بر این اساس باید از پرداختن به مسایل حاشیه ای و سیاسی کاری پرهیز کرد.

 

میرزایی وجود وحدت و انسجام بین اعضای شورا را عامل موفقیت‌ این نهاد مردمی به شهروندان برشمرد و اضافه کرد: هماهنگی و انسجام  لازمه قدرت گرفتن شوراها خواهد بود و همدلی و اتحاد بیشتر در سال پایانی از شورای چهارم کارنامه خوبی را بر جای بگذاریم.

 

وی با بیان اینکه برداشتن گامهای بلند در راستای توسعه و آبادانی شهر فقط با همفکری و همدلی میسر می شود، افزود: خدمت رسانی به مردم با تعامل تمامی ادارات و دستگاه های اجرایی علاوه بر کیفیت بهتر کار ، موارد نیز با سرعت بیشتری پیش می رود.

 

وی با اشاره به اینکه جمع بندی برنامه های سه سال گذشته امسال باید تحقق یابد، تاکید کرد: امسال باید پرونده های بلاتکلیف با کار کارشناسی دقیق بررسی شده و به جمع بندی درستی برسند تا شهروندان نتیجه کار را مشاهده کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا