مدیریت شهری

احداث پارک ترافیک در ورودی غربی پایتخت

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  فرزاد فرهادیان بابادی با اعلام این خبر گفت: با توجه به جایگاه آموزش و در راستای ارتقا فرهنگ ترافیک ، این شهرداری در نظر دارد تا جهت آشنایی خردسالان ، کودکان و دانش آموزان با ضوابط ، قوانین و علائم و تجهیزات راهنمایی و رانندگی پارک ترافیک را احداث کند.

وی به آموزش و یادگیری علائم راهنمایی و رانندگی در سنین کودکی تاکید کرد و ادامه داد: این مجموعه با هدف ارتقاء سطح دانش و آگاهی ترافیکی راه اندازی می شود تا آنان در سنین پایین بتوانند با قوانین راهنمایی و رانندگی گذر از خطوط عابر پیاده ، تابلوها و علائم و خطوط و تجهیزات ترافیک آشنایی لازم را پیدا کنند و طرح همیار پلیس نیز ثابت کرد که کودکان می توانند بزرگترها را به رعایت قانوان ملزم نمایند.

فرهادیان بابادی افزود: در حال حاضر زمینی به مساحت ۷ هزار مترمربع در ضلع جنوبی بوستان المهدی (عج) برای احداث این پارک اختصاص داده شده و طراحی و مطالعات آن نیز صورت گرفته است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، وی خاطرنشان کرد: در این پارک ترافیکی که در دو بخش نظری و عملی طراحی شده ، کودکان می توانند با استفاده از دوچرخه و ماشین های کوچک بطور عملی با نحوه بکارگیری ماشین و استفاده از علائم راهنمایی و رانندگی آشنا شوند.

معاون شهردار منطقه ۹ ادامه داد: در بخش نظری هم این قشر سنی با استفاده از مربیان می توانند با ایجاد کاردستی ها و بازیهای رایانه ای در این مجموعه آموزش ببینند.

به گفته وی این معاونت برای احداث پارک ترافیک در مرحله انتخاب پیمانکار بوده و امیدواریم تا پایان سالجاری مورد بهره برداری قرار گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا