اجتماعی و فرهنگی

آخرین آمار کشته شدگان سیل و طوفان/جزئیات واژگونی اتوبوس در محور هراز

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین ناصر چرخسار در ارتباط با مهمترین حوادث شبانه‌روز گذشته و مجموعه اقدامات هلال‌احمر و نیروهای امدادی جهت کمک به حادثه‌دیدگان، اظهار داشت:‌ برخورد کامیون ایسوزو با پراید و ال ۹۰ ساعت ۲۳:۲۵ روز گذشته در محور فیروزآباد ـ شیراز سبب حادثه دیدن ۵ مسافر شد که متأسفانه سه نفر از حادثه‌دیدگان جان خود را از دست دادند.

وی افزود: واژگونی اتوبوس در محور هراز ـ گزنک در کیلومتر ۷۰ آمل ساعت ۲۳:۵۰ شب گذشته سبب حادثه دیدن ۴۵ مسافر شد که یکی از آنها توسط هلال‌احمر به نزدیک‌ترین مرکز درمانی انتقال یافت. 

رئیس سازمان امداد و نجات ادامه داد:‌ سیل و طوفان نیز طی ۲۴ ساعت گذشته ۵ استان مازندران، گلستان، سمنان، اردبیل و آذربایجان شرقی را درگیر کرده و ۲۱ شهرستان متأثر از این حادثه شده است.

چرخساز با اشاره به امدادرسانی ۶ هزار و ۳۴۱ حادثه‌دیده افزود: ۲۰ نفر از طریق برپای ۵ دستگاه چادر اسکان اضطراری یافته و ۳ مصدوم نیز به مرکز درمانی انتقال یافتند. 

وی از فوت ۴ نفر به دلیل سیلاب در روستاهای آق‌ لور،‌ کلاله و شهر آمل خبر داد و اعلام کرد:‌3 نفر نیز به دلیل برخورد صاعقه در آمل،‌ آزادشهر و قائم‌شهر جان خود را از دست داده‌اند.

چرخساز با اشاره به تخلیه ۵۶ واحد مسکونی از آب گفت: ۴ دستگاه خودرو نیز از مسیر سیلاب رها شده و هم اکنون امدادرسانی به حادثه‌دیدگاه توسط ۲۹۴ امدادگر ادامه دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا