شورای شهر

گلایه دوستی از وضعیت مدارس فرسوده

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین اسماعیل دوستی در دویست و هشتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکر پیش از دستور اظهار داشت: شورای شهر تهران در طول این دوران یک روز سیاسی و بقیه روزها تخصصی و کاری است.  بنده نیز از دوستانی که رأی دادند و ندادند سپاسگزارم.

وی افزود: اخیراً جلسه‌ای با فرماندار تهران در خصوص مدارس شهر تهران و همینطور با معاون درمان شهید بهشتی درباره بیمارستان‌های پایتخت داشته‌ام.

وی افزود: در تهران ۵۵۰ مدرسه فرسوده داریم که نیاز به تخریب و بازسازی دارد.

دوستی گفت: دولت سالی ۸ میلیارد تومان به تخریب و نوسازی و همینطور بازسازی مدارس شهر تهران اختصاص می‌دهد و شاید ۱۰۰ سال طول بکشد که این تخریب و نوسازی انجام شود.

عضو اسلامی شهر تهران گفت: در بیمارستان‌ها نیز ۵ هزار تخت کمبود داریم و برخلاف استانداردهای کشور است. لذا باید در این خصوص اقدامی عاجل صورت گیرد.

در ادامه این جلسه، چمران اظهار داشت:‌ با رئیس آموزش و پرورش سابق تهران بحث‌هایی در این خصوص داشته‌ایم که هنوز با توجه به طرح‌هایی که ارائه شد به نتیجه نرسیده‌ایم و درخواست داشتند در حیاط مدرسه مغازه بسازند که با توجه به کمبود جا در مدارس با این موضوع موافقت نشد.

عضو اسلامی شهر تهران گفت: نوسازی بیمارستان‌های فرسوده را نیز دنبال کرده‌ایم که یک نمونه از این نوسازی بیمارستان‌ها را در راه‌آهن شروع کرده‌ا یم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا