اجتماعی و فرهنگی

عزاداران حسینی «پنجشنبه» یا «شنبه» به شهرهای خود بازگردند

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با آرزوی قبولی عزاداری‌ها، طاعات، عبادات و نذورات مردم فهیم و متدین ایران اسلامی، به منظور جلوگیری از بروز هرگونه مشکلی برای بازگشت مسافران عزادار حسینی طی اطلاعیه‌ای توصیه‌ کرد:

 
** بازگشت خود را به بعد از ظهر روز جمعه موکول نکرده و ترجیحاً روز پنجشنبه را برای بازگشت در نظر بگیرند و به آن دسته از هموطنانی که امکان و شرایط تمدید سفر را دارند پیشنهاد می شود بازگشت خود از سفر را به روز شنبه موکول کنند.
 
** پیش از بازگشت، از طریق سامانه  مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری  و حمل و نقل به شماره ۱۴۱ از وضعیت تردد در جاده های کشور و از طریق سامانه ۱۳۴ از شرایط آب و هوایی مبدا مورد نظر اطلاعات لازم را کسب و سپس برای بازگشت خود برنامه ریزی کنید.
 
** با توجه به احتمال بروز ترافیک طولانی مدت در برخی مسیرهای پرتردد پیشنهاد می‌شود قبل از ورود به جاده نسبت به کنترل میزان بنزین خودرو و سایر معاینات فنی اقدام کنید تا در طول جاده ها با مشکل اتمام سوخت خودرو و یا نقص فنی مواجه نشوید.
 
** به تمامی تأسیسات گردشگری، رستورانها و مراکز پذیرایی بین راهی توصیه اکید می شود تا ضمن رعایت امنیت روانی مسافران در طول مسیر مراجعت در جهت رعایت نرخ، بهداشت و همچنین همکاری و همراهی با مسافران و گردشگران در ترافیک های طولانی اهتمام بیشتری داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا