ورزشی

تغییر تاریخ دربی کارشناسی خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین مهدی تاج در خصوص اینکه کفاشیان اعلام کرده تغییر تاریخ دربی وجود ندارد، اظهار داشت: سازمان لیگ روی این مسئله کار کارشناسی می‌کند و این موضوع را بررسی می‌کنیم. دربی شرایط خاص خود را دارد و این مسئله بررسی می‌شود البته فعلا که همان تاریخ قبلی وجود دارد.

وی در مورد جلسه هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: در صورتجلسه مسائل مالی و دیگر موارد را بررسی خواهیم کرد که اجازه دهید جلسه برگزار شود و پس از آن در مورد مصوبات صحبت کنیم.

به گزارش فارس، پیش از آغاز جلسه علی فتح‌الله زاده در فدراسیون فوتبال حضور داشت که در پاسخ به علت حضورش گفت: من کاری داشتم که به فدراسیون آمدم و ربطی به مسائل مالی نداشت.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود قرار است در این جلسه بحث برکناری نبی و آیت اللهی مطرح شود، تصریح کرد: من نقدی بر هیأت رئیسه دارم و آن اینکه آنها باید پاسخگو باشند نه اینکه تلاش کنند یک نفر را مقصر جلوه دهند.

عزیزی خادم نیز پیش از ورود به جلسه در واکنش به شوخی یکی از خبرنگاران که گفت در این جلسه جنگ برقرار خواهد شد، گفت: ما جنگی نداریم و می‌خواهیم مسائل صورتجلسه را مورد بررسی قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا