اجتماعی و فرهنگی

بارش باران در مرکز و جنوب کشور

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین احد وظیفه افزود: برای سه روز آینده در سواحل غربی دریای خزر ابرناکی، بارش پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود. این وضعیت در روز سه شنبه در مناطقی از جنوب غرب کشور و در روز چهارشنبه علاوه بر آن در مناطقی از استانهای واقع در دامنه‌های زاگرس نیز رخ می دهد.

وی افزود: در روز پنج شنبه سامانه دیگری، مناطق غربی کشور را در بر می گیرد که گستره بارش آن دامنه‌های جنوبی البرز و همچنین مناطقی از مرکز و جنوب کشور را نیز در بر خواهد گرفت.

 

به گفته وی، به دلیل اثر توفان حاره ای نیلوفر، از اواخر روز سه شنبه تا پایان هفته جاری دریای عمان، به ویژه مناطق شرقی آن، مواج خواهد بود.

 

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با اشاره به وضع هوای تهران اظهارکرد: بر این اساس، آسمان تهران در روز چهارشنبه کمی ابری و به تدریج با افزایش ابر و گاهی وزش باد همراه خواهد بود. همچنین حداقل و حداکثر دما در این روز به ۹ و ۱۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد. در روز پنجشنبه نیز آسمان پایتخت کمی ابری بتدریج افزایش ابر و درپاره‌ای نقا ط رگبار و رعد وبرق و وزش باد پیش‌بینی شده است و حداقل و حداکثر دما در این روز به ۱۱ و ۱۶ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا