اجتماعی و فرهنگی

بهره برداری از اولین بوستان ویژه سالمندان در جنوب پایتخت

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین رضا رجب زاده، معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۱۷ ضمن اعلام این خبر گفت: بوستان سالمندان در زمینی به مساحت هزارمترمربع جنب شهرداری منطقه ۱۷ در خیابان ابوذر در حال ساخت است .

وی با بیان اینکه هم اکنون عملیات اجرایی این بوستان آغاز شده است، افزود: بوستان سالمندان ، بوستانی با المان ها ونمادهای خاص است که به سالمندان و خاطرات آنها تعلق دارد.

رجب زاده با اشاره به اینکه این بوستان یکی از اولین نمونه های بوستان سالمندان در کشور است، اظهارداشت: سعی داریم در بوستان سالمندان احجام نمادینی که به گذشته سالمندان تعلق دارد نصب کنیم. به عنوان مثال قرار است دراین بوستان گرامافون های قدیمی ، رادیوهای آن دوران ومواردی از این دست نصب شود .

وی با تاکید بر اینکه در تلاش هستیم بوستانی بسازیم که وقتی سالمندان در آن قدم می زنند احساس خوبی داشته باشند، تصریح کرد: این بوستان به طور حتم یادآور خاطرات گذشته سالمندان شهرخواهد شد .

رجب زاده اضافه کرد: همچنین نوع مبلمانی که در این بوستان کارگذاشته می شود متناسب با وضعیت جسمانی سالمندان است و تمامی مواردی که در بوستان اجرا خواهد شد با توجه ویژه به کهولت سن آنها طراحی و اجرا می شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه۱۷اضافه کرد: شهرداری تهران نگاه ویژه ای به سالمندان شهر دارد و ما در این منطقه سعی داریم فضای مفرحی برای این عزیزان ایجاد کنیم .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا