سیاسی

ایران اجازه توسعه رژیم صهیونیستی در منطقه را نمی‌دهد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین سرلشگر محمدعلی جعفری ظهر امروز در کنگره ۸۶ سردار و ۲۵۰۰ شهید شهرستان نجف آباد با اشاره به نقش مردم نجف آباد در طول دفاع مقدس اظهار کرد: شجاعت و پایمردی مردم مومن و انقلابی نجف‌آباد به خصوص در زمان دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست و سرداران نجف‌آباد نقش مهمی داشته‌اند.

وی با اشاره به شجاعت لشکر ۸ نجف‌اشرف به فرماندهی شهید کاظمی افزود: در زمان جنگ هیچ عملیاتی  انجام نمی‌گرفت مگر اینکه لشکر ۸ نجف‌اشرف در آن نقش داشته باشد و این نشانه هوشمندی فرمانده این لشکر را می‌رساند.

فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های خاص مردم نجف‌آباد فرهنگ خاص در تامین رزق حلال است که ‌می‌تواند به عنوان الگو برای کل کشور و نسل آینده باشد.

وی با اشاره به نقش همایش‌ها و یادواره‌ها گفت: این کنگره‌ها سبب می‌شود که هدف شهدا را فراموش نکنیم و در راه مسیر شهدا حرکت کنیم.

سرلشکر جعفری تاکید کرد: اکنون گمشده امروز ما شهدا هستند و آنها کسانی بودند ره صد ساله را یک شبه رفتند.

وی ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی بعد از حاکمیت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی به برکت خون شهدا برکات زیادی داشته و توانسته است که به حفظ استقلال بعد از صدها سال وابستگی کمک کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: صدور انقلاب اسلامی به جهان،امنیت کامل و پایدار در کشور و عزت و سربلندی ایران از دستاورهایی است که به برکت خون شهدا ایجاد شده است.

وی با  اینکه با وجود اینکه مستکبران توطئه‌هایی را ایجاد کردند که انقلاب را از مسیر خارج شود اما انقلاب به ابر قدرت معنوی جهان تبدیل شده است، گفت: اکنون ایران اسلامی اجازه توسعه رژیم صهیونیستی به منطقه را نداده و به عنوان نقطه مقابل رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا