شورای شهر

انتقاد شاکری از پروژه میدان امام حسین

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین مجتبی شاکری در ادامه یکصد و چهارمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به اقدامات انجام شده در میدان امام حسین در بخش فرهنگی اظهار داشت: اگرچه این کار کار پسندیده‌ای بوده اما مشکلات عدیده‌ای را برای اهالی این منطقه ایجاد کرده است که از شهرداری می‌خواهیم به این موضوع رسیدگی کند.

شاکری ادامه داد: اهالی محدوده میدان امام حسین طوماری را تهیه کرده‌اند و در آن از شهرداری خواسته‌اند به مشکلات این محدوده رسیدگی کند که بنده نیز از ریاست شورا درخواست می‌کنم کمیته‌ای را برای رفع مشکلات این منطقه تشکیل دهد.

عضو کمیسوین فرهنگی شورای شهر تهران در ادامه با بیان اینکه شهری که در آن بافت فرسوده با مشکلات زیادی روبروست چه لزومی دارد تالاری با اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی پیش‌بینی شود، گفت: بجای ساخت اینگونه مراکز به فکر احیا کردن آدم‌ها در بافت‌های فرسوده باشیم که این موضوع باید در اولویت قرار بگیرد.

شاکری در ادامه با اشاره به رأی گیری اخیر شورای شهر درخصوص ابقاء شدن اعضای کمیسیون‌ها گفت: این کار کاملاً قانونی بوده و براساس آئین‌نامه‌های شورای شهر بوده و بنده از دوستان تقاضا دارم که با مصاحبه‌های خود این موضوع را تلخ نکنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا