شورای شهر

انتقاد سرخو به سانسور جلسات شورا در روزنامه همشهری

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین محسن سرخو در ادامه یکصد و چهارمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به برپایی دوازدهمین نمایشگاه عطر سیب در بوستان ولایت، گفت: این کار بسیار خوب و پسندیده‌ای است که امسال نز طبق سنوات گذشته از سوی شهرداری برگزار شده است.

وی با اشاره به توزیع بن‌کارت‌های خرید اقلام مورد نیاز هیأت‌های مذهبی توسط شهرداری‌ گفت: متاسفانه اخباری شنیده شده است که در سال‌های گذشته به برخی از هیأتها ۱۵۰ میلیون تومان بن کارت داده شده است.

سرخو ادامه داد: بنده از شهرداری می‌خواهم که بعد از پایان نمایشگاه لیستی از هیأت‌های مذهبی که بن‌کارت به آنها تعلق گرفته است را در اختیار شورا قرار دهد و اعضای شورا نیز از نحوه توزیع این بن‌کارت‌ها مطلع شوند.

سرخو در ادامه این جلسه تذکر دیگری را به روزنامه همشهری درخصوص سانسور مذاکرات شورای شهر داد و گفت: در جلسه گذشته (صد و سومین جلسه) بحث میدان تره‌بار فرمانیه مطرح شد که متاسفانه این روزنامه همه مطالب شهردار تهران و شورا را گفته است ولی اصل ماجرا را سانسور کرده است.

عضو شورای شهر تهران در پایان از ۳ عضو ناظر بر عضو روزنامه همشهری خواست در اولین اقدام سانسور کنندگان را از این روزنامه اخراج کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا