شورای شهر

صدور برگه معاینه فنی پولی در حاشیه تهران

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین ابوالفضل قناعتی با اشاره به دلیل افزایش تصادفات در میان اتوبوس های بین شهری گفت: متاسفانه موضوع معاینه فنی در میان اتوبوس های بین شهری جدی گرفته نمی شود، در حالی که این موضوع یک موضوع ستاره‌دار و بسیار مهم است، زیرا در کوتاه مدت اثرات ناشی از این بی توجهی را می‌بینیم. متاسفانه مشاهده شده در برخی از شهرهای حاشیه ای بدون آنکه حتی اتوبوس ها را مورد بررسی قرار دهند تنها با دریافت پول برگه معاینه فنی صادر می کنند که این خیانت به مردم است. حتی خود این راننده متخلف نیز در معرض آسیب و خطر است.

این عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه پلیس راهور و وزارت راه باید نظارت های خود را در اتوبوس های بین‌شهری افزایش دهند، گفت: یکی از پیشنهادات ما این است که این اتوبوس ها در داخل تهران کمتر رفت و آمد کنند و تنها اتوبوس هایی بتوانند به پایتخت بیایند که دارای معاینه فنی استاندارد و معتبر باشند.

قناعتی با اشاره به دست کاری ساختار اتوبوس‌ها توسط برخی از رانندگان برای قاچاق سوخت گفت: این گونه رفتارهای خطرزا از قاچاق مواد افیونی کمتر نیست زیرا جان مردم را نشانه رفته است که نظارت بیشتر پلیس برای کاهش این نوع رفتارها را می‌طلبد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا