ورزشی

کاشانی:۴۸ ساعت صبر کنید/نظر من مربی ایرانی است

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین حبیب کاشانی پس از پایان جلسه کمیته فنی تیم امید اظهار داشت: در بازی‌های اینچئون نتایج خوبی نگرفتیم و همه مردم از این نتایج ناراضی هستند. بر همین اساس امروز کارنامه وینگادا را مورد بررسی قرار دادیم و قرار است ظرف ۴۸ ساعت آینده در مورد ماندن یا برکناری و یا تقویت کادر فنی تیم امید تصمیم‌گیری لازم را به عمل آوریم.

 
وی ادامه داد: فرصت کمی تا بازی‌های انتخابی المپیک داریم و قرار شد به این تیم سر و سامان دهیم بنابراین سه‌شنبه ساعت ۱۳ و ظرف ۴۸ ساعت آینده در مورد سرنوشت وینگادا تصمیم‌گیری لازم را خواهیم کرد.
 
 
کاشانی در مورد اینکه مربی بعدی ایرانی خواهد بود یا خارجی گفت: هر دو گزینه را مدنظر داریم اما شاید مربی خارجی مدنظر کمیته فنی باشد با این حال نظر شخصی من این است که با توجه به فرصت کمی که داریم راهی نداریم جز با مربی ایرانی کار کنیم البته چارچوب‌ها مشخص است و هر مربی‌ای که بیاید در آن چارچوب کار خواهد کرد.
 
وی یادآور شد: از هفته پیش که کارم را آغاز کردم تمام سعی و تلاشم برای این است که تیم امید آینده خوبی داشته باشد چرا که این تیم برای ایران است و همه مسئولان و بخصوص مردم از صعود این تیم به المپیک خوشحال خواهند شد بنابراین تلاشم را می‌کنم و پس از جمع‌بندی‌های لازم و شنیدن نقطه‌نظرات اشخاص مختلف آن کاری را که لازم است را انجام خواهم داد.
 
مدیر تیم امید در مورد اینکه نظر شخصی او ماندن وینگاداست یا انتخاب یک مربی دیگر گفت: اجازه دهید ابتدا کمیته فنی در این مورد تصمیم‌گیری کرده و نظرش را اعلام کند. در هر حال آنها فنی هستند و اگر ۶ ماه پیش وینگادا را انتخاب کرده‌اند باید حتما برای کارشان دلیلی داشته باشند و الان هم به صورت فنی پاسخگوی این موضوع خواهند بود. در هر صورت منتظرم تا ابتدا نظر کمیته فنی مشخص شده و سپس در این مورد به اظهار‌نظر بپردازم.
 
وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر جلسه دیدار فردایش با وزیر ورزش گفت: وزیر قرار است به وزارت ورزش برود اما با وزیر جلسه‌ای ندارم. در هر صورت باز هم اعلام می‌کنم که نقطه‌نظرات تمام اعضای فوتبالی از جمله کمیته فنی را می‌شنوم و همه را جمع کرده و سپس خروجی آن را شاهد خواهید بود البته با توجه به کمبود وقت باید زودتر نتیجه لازم را بگیریم. در حال حاضر دو فیفادی داریم و جام ملت‌ها هم در پیش است و هر مربی ای هم که بیاید طبق برنامه‌ها پیش خواهد رفت به طور مثال اینکه تیم ملی امید باید آبان‌ماه به قطر رفته و با یکی از تیم‌های باشگاهی این کشور بازی کند. در هر صورت برنامه‌ریزی‌ها انجام شده و منتظریم تا تکلیف روشن شود.
 
کاشانی گفت: می‌خواهیم تیم قدرتمندی را راهی رقابت‌های انتخابی المپیک کنیم که البته در این مورد محدودیت‌هایی هم داریم به طور مثال بازیکنان متولد ۱۱ دی‌ماه ۷۱ به بعد می‌توانند برای این تیم بازی کنند و شاید با این وضعیت برخی بازیکنان مثل بیرانوند و مسلمان دیگر نتوانند برای این تیم به میدان بروند اما از سوی دیگر بازیکنانی مانند آزمون و جهانبخش می‌توانند تیم امید را همراهی کنند که این از نقاط قوت این تیم محسوب می‌شود.
 
وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود قرار است اسپانسر تیم امید خسارت فسخ قرارداد وینگادا با فدراسیون را پرداخت کند گفت: کپی قرارداد وینگادا را گرفته‌ام و قرار است آن را بررسی کنم اما یک بحث ما وینگادا است، یک بحث دیگر کی‌روش است چرا که او یکی از وظایفش نظارت بر تیم‌های پایه است که باید با او هم در این خصوص مشورت کنیم.
 
کاشانی در مورد این جمله کفاشیان که تازه با وینگادا سلام علیک کرده‌ایم، خداحافظی کجا بود گفت: کفاشیان به من اختیار داده و طبق همین اختیار جلو می‌روم و البته به نقطه‌نظرات کمیته فنی هم احترام می‌گذارم.
 
مدیر تیم امید در خصوص مذاکره‌ای که با رسول خطیبی شده است گفت: ببینید چه کسی با او صحبت کرده است. من برای خطیبی احترام قائلم اما به شخصه تا به امروز با کسی صحبت نکرده‌ام.
 
وی همچنین در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر اینکه آیا به علی دایی برای تیم امید پیشنهادی داده است گفت: طبیعی است که با حضور من، دوستانی که با من کار کرده‌اند گزینه تیم امید می‌شوند، مربیانی مثل قطبی، دایی، استیلی و کرانچار اما هنوز فرصتی پیش نیامده و منتظریم ابتدا کمیته فنی تکلیف را روشن کند.
 
کاشانی در مورد اینکه چون کرانچار تیم ندارد به نظر می‌رسد که حضور او در تیم امید قطعی است گفت: فکر می‌کنم بیشتر از یک سال است که نه کرانچار را دیده‌ام و نه با او صحبت کرده‌ام. با وجود اینکه کرانچار دوست خوب من است. ضمن اینکه از خود او در خصوص قطع همکاری‌اش با سپاهان سوالات لازم را بپرسید.
 
وی در پایان در مورد اینکه گفته می‌شود شورای شهر اسپانسر تیم امید خواهد شد گفت: شورای شهر کاری با اسپانسرینگ ندارد، ضمن اینکه من هم مسئول اسپانسر شهرداری نیستم که در این مورد صحبت کنم. از سوی دیگر کفاشیان گفته است مشکل پولی ندارم و فکر نمی‌کنم از لحاظ مالی مشکلی داشته باشیم.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا