سیاسی

انتقاد مدیرکل روابط عمومی مجلس از صداوسیما

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاینمهدی کیایی مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: متأسفانه صداوسیما در برخی از بخش‌های خبری پرمخاطب و حتی بخش‌های غیرخبری جایگاه مجلس شورای اسلامی را مورد تخریب و نقدغیرمنصفانه قرار می‌دهد.

مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی افزود: در موارد متعددی احساس می‌شود صداوسیما به دنبال عیب‌جویی است و تنها برای جذب مخاطب، نهادهای حاکمیتی جمهوری اسلامی را تخریب می‌کند.

کیایی همچنین تصریح کرد: همین نوع رفتارهای صداوسیما بویژه طی ماه‌های گذشته باعث شده که سه قوه نسبت به عملکرد صداوسیما انتقاد داشته باشند. کما اینکه علاوه بر مجلس، رئیس قوه قضائیه و رئیس جمهوری عدم انعکاس درست اقدامات و یا تخریب فعالیت‌هایشان به دست صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران انتقاد و مسئولان عالی هر سه قوه در مقاطع مختلف از عملکرد این سازمان ابراز نارضایتی کرده‌اند.

وی خواستار حرکت این سازمان بر مدار حرفه‌ای و اخلاقی در فضای رسانه‌ای و اطلاع‌رسانه‌ای و رعایت شأن و جایگاه نهادهای حاکمیتی نظام شد و گفت:‌ متأسفانه سازمان صداوسیما در اطلاع رسانی‌ صحیح و شفاف و بدون جهت‌گیری‌های سیاسی ایفای نقش نمی‌کند و رسانه ملی خود با وجود ایرادات مدیریتی جدی به دنبال عیب‌جویی از نهادهای حاکمیتی است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا