ورزشی

نیاز باشد وینگادا را برکنار می کنیم/سرافرازی ایران مهمتر از ضرر و زیان مالی است

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  مدیر تیم ملی امید در خصوص همکاری با فدراسیون فوتبال گفت:روز قبل از عید غدیر آقای کفاشیان از من خواستند که در خدمت تیم امید باشم و بعد از مذاکراتی که انجام شد، بنده پذیرفتم که در این سمت جدید در خدمت مردم و اهالی فوتبال باشم و در کنار مردم، فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش برای موفقیت تیم امید تلاش کنم و امیدوارم که با تلاش گروهی خواسته به حق مردم و ورزش محقق شود و بعد از چهل سال تیم امید ایران مجوز حضور در المپیک را کسب کند.

حبیب کاشانی در خصص وضعیت وینگادا و احتمال برکناری سرمربی پرتغالی تیم امید گفت: طبیعتا مسائل فنی باید توسط کمیته فنی بررسی شود و بعد از مشخص شدن نظرات اهالی فن در خصوص این مسئله تصمیم گیری خواهد شد.

 

وی افزود:روز یکشنبه جلسه کمیته فنی برگزار خواهد شد و در صورتیکه لازم باشد قرارداد آقای وینگادا فسخ شود این موضوع را با جدیت و بدون توجه به ضرر و زیان های مالی پیگیری خواهیم کرد. چراکه سرافرازی ایران ارزش و اهمیتی به مراتب بیشتر از ضرر و زیان صدهزاردلاری دارد.

 

کاشانی در خصوص مباحث مطرح شده مبنی بر حضور مربیان ایرانی در کادر فنی تیم امید گفت:متاسفانه ظرف چند روز اخیر شایعات زیادی  مطرح شد که به هیچ وجه صحت نداشت. چراکه تا قبل از برگزاری جلسه کمیته فنی، هیچ تصمیمی در خصوص کادرفنی نخواهیم گرفت و بازهم تاکید می کنم که نام های مطرح شده در حد شایعه است.

 

کاشانی ادامه داد:وظیفه و هدف اصلی من ایجاد وفاق و اتحاد بین مردم، فدراسیون فوتبال، کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و رسانه هاست تا همگی برای موفقیت هم دست به دست هم بدهند و بدون اختلاف و در فضای آرام و بی حاشیه تیم امید را آماده حضور در رقابت های مقدماتی المپیک کنیم.

 

وی افزود: قطعا در خصوص برنامه های تیم امید با کارلوس کی روش جلساتی را خواهم داشت تا با تعامل و هماهنگی برنامه های تیم امید پیش برود.

 

کاشانی در پایان خاطرنشان کرد: اینکه کشوری مثل عراق با سیلی از مشکلات در فوتبال المپیک حضور دارد و کشور پر امکاناتی مثل ایران چهل سال است به المپیک نرفته، واقعا ناراحت کننده است و امیدوارم که با یک برنامه ریزی درست و همت همه جانبه این طلسم شکسته شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا