ورزشی

هدف اصلی، بزرگ‌تر و دشوارتر تیم ملی جام ملت‌هاست

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  سرمربی تیم ملی فوتبال ضمن تقدیر و تشکر از سفارت ایران در پرتغال گفت: باعث افتخار ماست که امشب میهمان شما هستیم.

وی درباره عملکرد مطلوب بازیکنان ایران در جام‌جهانی خطاب به غریبی، سفیر ایران در پرتغال افزود: نگاه تمام مردم پرتغال نسبت به مردم ایران تغییر کرده و افتخار می‌کنم که به عنوان سرمربی ایران مشغول به کار هستم. حضور تیم ملی ایران در پرتغال همیشه برای من یک آرزو بود تا این تیم در کشور من حضور داشته باشد. از زمانی که حضور تیم ملی در کشورم قطعی شد تمامی مقام‌های پرتغال اعم از امور خارجه، سفارت پرتغال در ایران و … با آغوشی باز از ایران استقبال کرده و سعی خود را برای در اختیار گذاشتن امکانات به بهترین نحو به کار گرفتند.

وی همچنین خطاب به ملی‌پوشان گفت: درست است که بازی باکیفیتی در جام‌جهانی برزیل داشتید اما هنوز به هدف اصلی خود نرسیده‌اید. هدف اصلی، بزرگ‌تر و دشوارتر ما جام ملت‌های آسیا در استرالیاست و امیدوارم با بالاترین سطح آمادگی برای ایران افتخارآفرینی کنید.

در ادامه غریبی، سفیر ایران در پرتغال با تبریک اعیاد قربان و غدیر به بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتبال گفت: آرزوی موفقیت برای شما در تمامی مسابقات پیش رو را دارم.

وی همچنین درباره بازی ایران و آرژانتین در جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل گفت: این بازی را در سطح شهر و در میان مردم پرتغال تماشا کردم. تیم ملی در این دیدار بازی خوبی را به نمایش گذاشت و باعث افتخار ایران بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا