اجتماعی و فرهنگی

دستگیری سارقان زورگیر مست

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین اواخر شب چهارم شهریور سال جاری مأموران کلانتری ۱۰۳ گاندی هنگام گشت‌زنی در محدود استحفاظی خود به یک دستگاه موتورسیکلت که با دو سرنشین و پلاک مخدوش در حال حرکت بود، دستور ایست دادند اما راننده موتورسیکلت به ایست مأموران توجهی نکرد و گریخت.

تعقیب و گریز مأموران با موتورسیکلت فراری ادامه داشت و در نهایت آنها پس از طی مسافتی موفق به متوقف کردن موتورسیکلت و دستگیری راننده و ترک‌نشین آن شدند همچنین مأموران در بررسی لوازم همراه آنها، یک عدد تلفن همراه را از داخل جوراب ترک‌نشین موتورسیکلت کشف و ضبط کردند.

پس از دستگیری راننده و ترک‌نشین موتورسیکلت، مأموران متوجه شدند دقایقی قبل سرقت یک تلفن همراه حوالی محل دستگیری این دو نفر به سامانه پلیس اطلاع داده شده است؛ شاکی سرقت در اظهاراتش به مأموران گفته بود به همراه خانواده‌ام به پارک آب و آتش رفته بودیم و نزدیک وروی پارک بودیم که ناگهان یک موتورسیکلت با دو سرنشین به من نزدیک شد و یکی از آنها با تهدید تلفن همراهم را به سرقت برد.

با مواجه شدن دو پسر بازداشت شده با شاکی سرقت، مشخص شد آنها همان سارق تلفن همراه مرد جوان هستند اما پس از بررسی بیشتر معلوم شد که تلفن کشف شده از سارقان، تلفن همراه مسروقه مرد جوان نیست و تلفن همراه شاکی این سرقت به علت بزرگ بودن اندازه گوشی، هنگام فرار از دست سارقان رها شده است.

همچنین پس از انجام آزمایش از سارقان جوان مشخص شد آنها هنگام وقوع سرقت مست بوده‌اند و الکل موجود در خون آنها نیز بالا گزارش شد.

پیش از ظهر امروز سارقان جوان به دادسرای ناحیه ۳۴ تهران منتقل شدند، یکی از این سارقان در اظهاراتش با رد ادعای مرد شاکی مبنی بر سرقت تلفن همراه به علی وسیله ایرد موسی؛ بازپرس شعبه پنجم این دادسرا گفت: آن شب مست بودیم و به همین دلیل از دست پلیس فرار کردیم؛ ما سارق نیستیم.

سرانجام دو سارق فراری که سوابق کیفری دیگری در پرونده خود دارند، برای ادامه تحقیقات در اختیار مأموران اداره آگاهی قرار گرفتند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا